Przetargi.pl
Audyt energetyczny pawilonów Palmiarni Poznańskiej

Miasto Poznań Palmiarnia Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-767 Poznań, ul. Matejki 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8663435 , fax. 61 8658907
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Palmiarnia Poznańska
    ul. Matejki 18 18
    60-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8663435, fax. 61 8658907
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.palmiarnia.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Audyt energetyczny pawilonów Palmiarni Poznańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest audyt energetyczny pawilonów Palmiarni Poznańskiej łącznie z cokołami, budynku administracyjno-socjalnego, węzła cieplnego w całym zakresie powierzchni i objętości, holu wejściowego i pawilonu kawiarni, rozszerzony o ocenę konstrukcji nośnej w celu wymiany oszklenia i innych elementów obudowy pawilonów (zwany dalej opracowaniem).
    Zestawienie obiektów objętych zakresem zamówienia:
    a) 13 jednopoziomowych obiektów przeszklonych, w tym budynek kawiarni,
    b) czterokondygnacyjny budynek administracyjno-socjalny,
    c) jednokondygnacyjny hol,
    d) trzykondygnacyjny obiekt węzła cieplnego,
    Łączna powierzchnia zabudowy obiektów objętych zakresem zamówienia: 6021,40 m. kw.
    Opracowanie ma umożliwić wystąpienie Zamawiającego o środki z funduszy unijnych, np. Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego lub programów dotyczących ochrony środowiska. Opracowanie powinno wskazać inne programy funduszy unijnych, z których można pozyskać środki.
    Opracowanie powinno wykonane być zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. Nr 43, poz. 346 z późn. zm.).
    Zakres opracowania:
    a) Inwentaryzacja geometryczna i materiałowa pawilonów, budynku administracyjno-socjalnego, węzła cieplnego, holu wejściowego i pawilonu kawiarni w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia audytu energetycznego. Inwentaryzacja musi zawierać rysunki i opis stanu istniejącego poszczególnych pawilonów oraz mapę z lokalizacją budynków i budowli. Inwentaryzacja ma być opracowaniem bardzo dokładnym, umożliwiającym jej wykorzystanie do wykonania dokumentacji projektowo-wykonawczej termomodernizacji Palmiarni Poznańskiej. Zamawiający nie dysponuje materiałami archiwalnymi, które można by wykorzystać w realizacji inwentaryzacji.
    b) Ocena posadowienia pawilonów, budynku administracyjno-socjalnego, węzła cieplnego, holu wejściowego i pawilonu kawiarni. Zamawiający nie posiada badań geotechnicznych.
    c) Ocena jakości elementów konstrukcyjnych (fundamenty, cokoły, stropy, posadzki, kanały grzewcze przy cokołach i w posadzce) w/w obiektów.
    d) Ocena konstrukcyjna elementów nośnych i możliwości zwiększenia obciążenia istniejącej konstrukcji (szczególnie dla wymiany oszklenia na podwójne).
    e) Ocena stanu elementów grzejnych w pawilonach, całej instalacji ogrzewania wodnego i parowego, węzła cieplnego, kotłowni parowej i układu sterowania.
    f) Analiza zapotrzebowania na energię użytkową i końcową dla ogrzewania i wentylacji dla stanu istniejącego i wybranych wariantów termomodernizacji.
    g) Charakterystyka energetyczna pawilonów Palmiarni, budynku administracyjno- socjalnego i węzła cieplnego dla stanu istniejącego i dla przyjętych wariantów kompleksowej termomodernizacji z elementami wymaganymi przy wniosku o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. W wariantach należy określić zakres niezbędnych zmian, z uwzględnieniem: przegród zewnętrznych pawilonów, oszklenia, wentylacji, układów grzewczych, węzła cieplnego, układu ogrzewania parowego, określenie efektu ekologicznego poprzez redukcję emisji CO2 do atmosfery, udział energii odnawialnej.
    h) Oszacowanie kosztów dla przyjętych wariantów termomodernizacji i wybór wariantu racjonalnego - z uwzględnieniem wariantów oszklenia, w tym oszacowanie czasu zwrotu nakładów,
    i) Analiza gospodarki ciepłem i energią elektryczną wraz z określeniem poziomu mocy zamówionej cieplnej i elektrycznej.
    W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza lokalne badania inwazyjne - odkrywki elementów konstrukcyjnych oraz badania geotechniczne, po uprzednim uzgodnieniu ich zakresu z Zamawiającym oraz pod warunkiem przywrócenia miejsca lokalnych badań do stanu pierwotnego.
    Zamawiający wymaga, by opracowanie zostało wykonane w terminie do 105 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin wykonania zamówienia to 15 listopada 2016r. Minimalny termin wykonania zamówienia, jaki może zaoferować Wykonawca, wynosi 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Za skrócenie 105-dniowego terminu wykonania zamówienia o każde 5 dni (do maksymalnie 90 dni kalendarzowych) Wykonawca otrzyma 2 pkt w kryterium oceny ofert - Termin wykonania zamówienia (łącznie do zdobycia: 6 pkt).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach