Przetargi.pl
Wydruk i dostawa hologramów i naklejek ze znakiem graficznym uczestnictwa w Programie Karta Tarnowskiej Rodziny

Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882433 , fax. 014 6215308
  • Data zamieszczenia: 2012-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882433, fax. 014 6215308
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk i dostawa hologramów i naklejek ze znakiem graficznym uczestnictwa w Programie Karta Tarnowskiej Rodziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zakres poszczególnych części zamówienia obejmuje: Część nr 1 - Druk i dostawa hologramów: druk i dostawa 2.000 sztuk hologramów samoprzylepnych Programu Karta Tarnowskiej Rodziny, po 500 sztuk na poszczególne lata: 2012, 2013, 2014 i 2015, w formacie 10 mm x 10 mm, nadruk jednostronny w kolorze srebrnym na folii poliestrowej o grubości 36 mikronów, wg załączonych projektów na poszczególne lata, Część nr 2 - Druk i dostawa naklejek: druk i dostawa 100 sztuk naklejek - znaku graficznego uczestnictwa w Programie Karta Tarnowskiej Rodzinyz folii samoprzylepnej, odpornej na warunki atmosferyczne, zabezpieczonej folią UV o wymiarach 42 cm x 30 cm, nadruk jednostronny, full-color, wg załączonego projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach