Izba Celna w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-443 Warszawa, ul. Erazma Ciołka 14 A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5104700 , fax. 022 5104848
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Warszawie
ul. Erazma Ciołka 14 A 14 A
01-443 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5104700, fax. 022 5104848
REGON: 00014386351000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wybór wykonawcy świadczącego usługi w zakresie kompleksowego sprzątania budynku biurowego Izby Celnej w Warszawie, zlokalizowanego przy ul. Cybernetyki 19B. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wybór wykonawcy świadczącego usługi w zakresie kompleksowego sprzątania budynku biurowego Izby Celnej w Warszawie, zlokalizowanego przy ul. Cybernetyki 19B. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium-nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp (zał. Nr 1), 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) ) wykażą min. 3 jednorazowe usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej pomieszczeń biurowych o pow. min. 2000 m2 każda, przez okres co najmniej 1 roku każda ( w ciągłości), wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy 6.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp ( załącznik nr 1) 6.3. Aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp. (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wykaz min. 3 jednorazowych usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej pomieszczeń biurowych o pow. min. 2000 m2 każda, przez okres co najmniej 1 roku każda ( w ciągłości), wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( załącznik nr 2). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.ic.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15