Przetargi.pl
Remont budynku gminnego ośrodka kultury

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 26-510 Chlewiska, ul. Dionizego Czachowskiego 54/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048) 628 70 40 , fax. (048) 628 70 40
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Dionizego Czachowskiego 54/1 54/1
    26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie
    tel. (048) 628 70 40, fax. (048) 628 70 40
    REGON: 67082499500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chlewiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku gminnego ośrodka kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest /Remont budynku gminnego ośrodka kultury/ b) Lokalizacja obiektów: miejscowość Chlewiska - działka oznaczona numerem ewidencyjnym 647/1. c) Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje: A. roboty budowlane związane z budynkiem: - wykonanie termomodernizacji stropodachu - wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - remont posadzek pomieszczeń - malowanie pomieszczeń - roboty adaptacyjne sali muzycznej B. roboty budowlane związane z towarzyszącymi obiektami i urządzeniami budowlanymi: - wykonanie parkingu przy budynku - wykonanie ogrodzenia terenu d) Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w następujących dokumentach: - przedmiar robót /załącznik nr 4/ - projekt architektoniczno-budowlany termomodernizacji budynku /załącznik nr 5/ - projekt architektoniczno-budowlany ogrodzenia terenu /załącznik nr 6/ - plan zagospodarowania terenu /załącznik nr 7/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 52913200010100186320000010 b) poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie innej niż przelew bankowy musi być złożone za pokwitowaniem w Gminnym Ośrodku Kultury w pokoju dyrektora, do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wyko-nania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły /spełnia/ - /nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowania, załączając do oferty: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto-ści oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robo-ty te zostały wykonane należycie, g) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót w występujących branżach), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależno-ści do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym dzień składa-nia oferty h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredyto-wa wykonawcy nie może być niższa niż wartość pierwszej faktury częściowej, o której mowa w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie: a) należy wskazać reprezentanta oraz załączyć do oferty dokument, z którego wynikać bę-dzie upoważnienie do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie, b) dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a-e złoży każdy z wykonawców występują-cych wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach