Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego

Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 645 71 01 , fax. 029 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. 3 Maja 68
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 645 71 01, fax. 029 645 71 01
    REGON: 55066848500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 28.52.74.10-9 - znaki metalowe (CPV) - 27.52.00.00-6 - wyroby aluminiowe 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej. 2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2002 r., Nr 133 poz. 1123 ze zm.) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach : a) tablice samochodowe prostokątne - 5 600 kpl. b) tablice samochodowe (1 prostokątna +1kwadratowa) - 100 kpl. c) tablice do przyczep (prostokątne) - 650 szt. d) tablice do przyczep (kwadratowe) - 100 szt. e) tablice motocyklowe - 750 szt. f) tablice motorowerowe - 550 szt. g) tablice indywidualne samochodowe- 5 kpl. h)tablice indywidualne motocyklowe - 2 szt. i) tablice zabytkowe samochodowe - 2 kpl. j) tablice zabytkowe motocyklowe - 2 szt. k) tablice tymczasowe - tablice samochodowe prostokątne - 10 kpl. - tablice samochodowe (prostokąt + kwadrat) - 5 kpl. - tablice do przyczep prostokątne - 5 szt. - tablice motorowerowe - 5 szt. - tablice motocyklowe - 5 szt. oraz - protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5.Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e-mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia). 6.Wykonawca będzie dostarczał (i odbierał) tablice własnym środkiem transportudo siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej zlokalizowanego w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Brokowska 37. 7.Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest zapotrzebowanie na mniejszą ilość. 8.Wszelkie koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285254109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 3000,00 PLN (słownie trzy tysiące złotych 00/100) wadium wnosi się przed upływem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - posiadają aktualne zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.); b) posiadają aktualne certyfikaty na wszystkie rodzaje tablic objęte zamówieniem; c) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę, tożsamą z przedmiotem zamówienia, tj. dostawy w wartości łącznej nie niższej niż 400 000 zł potwierdzone referencjami lub zaświadczeniem załączonym do SIWZ; d) na dostarczone tablice udzielą gwarancji na okres 48 miesięcy od daty odbioru dostawy. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w dostawie tablic wymienią wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczą do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 dni, licząc od dnia następnego od daty zgłoszenia. 3. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą (spełnia - nie spełnia). Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: a) formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do oferty, b) ważny na dzień złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, f) wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat w zakresie określonym w rozdziale V pkt 2 lit. c - Załącznik Nr 3 do SIWZ, g) referencje lub zaświadczenie od poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, h) ważne na dzień złożenia oferty zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.), i) ważne na dzień złożenia oferty certyfikaty na wszystkie rodzaje tablic objęte zamówieniem, j) oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji - należy wypełnić w formularzu oferty - Załącznik Nr 1. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, lit: b, c, d niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną warunki określone w rozdziale V specyfikacji muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum / spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrowmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną