Przetargi.pl
Wybór wykonawcy robót w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 210966680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy robót w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Piłsudskiego po stronie Parku Kopernika, na odcinku od zakończenia istniejącego ciągu pieszo-rowerowego do skrzyżowania z ul. Walczaka. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych oraz budowa ścieżki rowerowej realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”, zgodnie z: Programem funkcjonalno-użytkowym dla inwestycji polegającej na budowie ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Piłsudskiego po stronie Parku Kopernika, na odcinku od zakończenia istniejącego ciągu pieszo-rowerowego do skrzyżowania z ul. Walczaka, stanowiącym integralna część SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej w ramach, której Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - pozyskania niezbędnych warunków technicznych, - sporządzenia dokumentacji geologicznej, - opracowania pełnobranżowego projektu budowlanego (w 5 egz.), - opracowania pełno branżowego projektu wykonawczego (2 egz.), - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż (4 egz.), - podział geodezyjny, - wersja elektroniczna w/w opracowań – 2 egz. b) Przedmiot zamówienia należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność dla osób niepełnosprawnych. Wytyczne w tym zakresie powinny być zawarte w dokumentacji projektowej. Uwaga! Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego, Dokumentacja projektowa winna obejmować komplet uzgodnień branżowych, uzgodnień z zarządcą dróg, opinii wymaganych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami b) uzyskanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych (ZRID), c) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, d) zapewnienie nadzoru autorskiego, e) wyniesienie granic nieruchomości, f) sporządzenie wykazu podziału działek oraz mapy zawierające projekt podziału nieruchomości, które planowane są do przejścia. 3) Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności: - budowa ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 540 m, - wycinka drzew kolidujących, - budowa pochwytów dla rowerzystów na przejazdach z sygnalizacją w celu ułatwienia postoju bez zsiadania z roweru, - demontaż istniejącego oznakowania pionowego, - montaż nowego oznakowania pionowego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego. W przypadku konieczności przeprowadzenia wycinki drzew w terminie od 1 marca do 15 października winna zostać poprzedzona kontrolą przez specjalistę ornitologa, który dokona oględzin pod kątem obecności ptaków, a w przypadku potwierdzenia ich wystąpienia wskaże dopuszczalny termin prowadzenia wycinki. 4) Wykonawca uwzględni w ofercie wykonanie dwóch tablic informacyjnych spełniających wymogi tablic pamiątkowych wraz z dostawą i montażem na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie miasta Gorzowa Wlkp., w miejscu uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym na wysokości zapewniającej dobra widoczność. Montaż musi spełniać wymogi sztuki budowlanej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa tj. prawa miejscowego i prawa budowlanego. Ponadto Wykonawca opracuje projekt graficzny zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego oraz wytycznym zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów Polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Specyfikacja tablic informacyjnych: a) Ilość sztuk: 2 b) Wymiary tablic: 80x120, c) Materiał wykonania: tablice montażowe, d) Oklejone folia zadrukowaną cyfrowo, e) Druk w pełnym kolorze, f) Odporne na działanie warunków atmosferycznych, g) Zabezpieczone laminatem foliowym, h) Konstrukcja tablicy –stelaż metalowy ze słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie. Wysokość zawieszenia tablicy 2 m, i) Tablica musi zawierać: - nazwę beneficjenta : Miasto Gorzów Wlkp., - tytuł projektu: „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”, - cel projektu, - zestaw logo , Obowiązkiem Wykonawcy jest umieszczenie tablic od momentu rozpoczęcia robót budowlanych. Szczegółowy opis ujęty został w Wytycznych w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. 5) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy. Informacje zdobyte podczas wizji mogą okazać się przydatne do należytego przygotowania oferty. 6) Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu. Tablice powinny znaleźć się w lokalizacji, na początkowym i końcowym odcinku ciągu pieszo-rowerowego. Lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym. Tablice informacyjne powinny być wyeksponowane w miejscu prowadzonych robót budowlanych przez okres trwania prac aż do zakończenia robót. Po stronie wykonawcy jest dbanie o jej stan techniczny i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić lub odnowić. 7) Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz PFU, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w PFU mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z PFU oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w PFU. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Uwaga: Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach