Przetargi.pl
Wybór wykonawcy prac projektowych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz na pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa nowej bazy CARGO - Etap II (Etap II-Rozbudowa płyty postojowej CARGO)

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 32 3927376
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, fax. 32 3927376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy prac projektowych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz na pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa nowej bazy CARGO - Etap II (Etap II-Rozbudowa płyty postojowej CARGO)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie wielobranżowej koncepcji oraz kompletnej dokumentacji projektowej budowy płyty postojowej CARGO (etap II - rozbudowa płyty postojowej CARGO w dwóch etapach realizacyjnych IIa i IIb) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem prawomocnych pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa nowej bazy CARGO - Etap II - Rozbudowa płyty postojowej CARGO). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Celem Zamawiającego jest otrzymanie kompletnej dokumentacji projektowej wykonanej właściwe i zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską, dla zadania pod nazwą: Budowa nowej bazy CARGO - ETAP II (Etap II - Rozbudowa płyty postojowej CARGO) oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego kompletu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawdzeń, uzgodnień, opinii, decyzji, zgód, pozwoleń i innych niezbędnych dokumentów do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, a kończy po bezusterkowym odbiorze robót budowlanych wykonanych w oparciu o dokumentację będącą przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł. 2. Forma wadium. Wadium można wnieść w formach tj.: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polaki SA nr 17 1440 1101 0000 0000 1389 7204. Zaleca się umieszczenie dopisku wadium dot. numeru sprawy R/27/DIN/2015. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć: -i TRWALE spiąć z ofertą kserokopię gwarancji wadialnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -oryginał gwarancji wadialnej, który winien być dołączony do oferty.. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze, pisemne żądanie zamawiającego. 3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w dniu otwarcia ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane w SIWZ c) Zamawiający unieważnił postępowanie; d) Wykonawca wniósł wadium, a następnie zrezygnował z udziału w postępowaniu, o czym pisemnie poinformował Zamawiającego albo został wykluczony przez Zamawiającego z postępowania. Zamawiający zwraca wadium w terminie 14 dni (data obciążenia rachunku bankowego GTL S.A.) od podpisania umowy lub podjęcia decyzji o unieważnieniu postępowania, ale nie później niż 60 dni od dnia otwarcia ofert, chyba że termin związania ofertą został przedłużony o czas oznaczony. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy jeżeli: a) Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu do złożenia oferty, b) Oferta została uznana za nieważną. 5. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy d) Wykonawca przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gtl.com.pl/#przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach