Przetargi.pl
WYBÓR WYKONAWCY PRAC PROJEKTOWYCH WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA POSTERUNKU SŁUŻBY OCHRONY LOTNISKA (CARGO/HANGARY) NA TERENIE MPL KATOWICE W PYRZOWICACH

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 32 3927376
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, fax. 32 3927376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR WYKONAWCY PRAC PROJEKTOWYCH WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA POSTERUNKU SŁUŻBY OCHRONY LOTNISKA (CARGO/HANGARY) NA TERENIE MPL KATOWICE W PYRZOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie prac projektowych dla realizacji inwestycji pn.: Budowa posterunku SOL w Międzynarodowym Porcie Lotniczym KATOWICE wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności: 2.1. wykonanie koncepcji (planu) budowy posterunku SOL wraz z zagospodarowaniem terenu, przyłączami oraz parkingami w MPL Katowice (min. 2 warianty z szacunkową wyceną kosztów) 2.2. sporządzenie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy posterunku SOL wraz z zagospodarowaniem terenu w MPL Katowice, która będzie obejmować wykonanie: a) projektu budowlanego posterunków SOL wraz z niezbędną infrastrukturą (przyłącza, parkingi, itp.); b) projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany; c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; d) przedmiarów robót; e) kosztorysów inwestorskich; f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; g) harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego; h) programu inwestycji; i) projektu technologii i organizacji robót budowlanych; j) wszelkich innych czynności koniecznych do opracowania przedmiotowej dokumentacji. 2.3. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę; 2.4. pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 147 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 12 000 zł. 2. Forma wadium. Wadium można wnieść w formach tj.: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polaki SA nr 17 1440 1101 0000 0000 1389 7204. Zaleca się umieszczenie dopisku wadium dot. numeru sprawy R/15/DIN/2015. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć: - i TRWALE spiąć z ofertą kserokopię gwarancji wadialnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - oryginał gwarancji wadialnej, który winien być dołączony do oferty.. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze, pisemne żądanie zamawiającego. 3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w dniu otwarcia ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane w SIWZ c) Zamawiający unieważnił postępowanie; d) Wykonawca wniósł wadium, a następnie zrezygnował z udziału w postępowaniu, o czym pisemnie poinformował Zamawiającego albo został wykluczony przez Zamawiającego z postępowania. Zamawiający zwraca wadium w terminie 14 dni (data obciążenia rachunku bankowego GTL S.A.) od podpisania umowy lub podjęcia decyzji o unieważnieniu postępowania, ale nie później niż 60 dni od dnia otwarcia ofert, chyba że termin związania ofertą został przedłużony o czas oznaczony. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy jeżeli: a) Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu do złożenia oferty, b) Oferta została uznana za nieważną. 5. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy d) Wykonawca przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gtl.com.pl/#przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach