Przetargi.pl
Wybór Inżyniera Projektu pn. System Informacji Przestrzennej w Cieszynie

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek 1/11, 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1/11, 12 1/11, 12
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 00051570900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Inżyniera Projektu pn. System Informacji Przestrzennej w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem Projektem: 1) opracowanie planu wdrożenia i realizacji Projektu, 2) informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących, a także przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, 3) sporządzanie miesięcznych pisemnych sprawozdań z przebiegu realizacji Projektu i przedstawianie ich Zamawiającemu, 4) udział w spotkaniach koordynacyjnych, w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, mających na celu udzielanie informacji Zamawiającemu dotyczących podejmowania przez niego bieżących decyzji mających wpływ na postęp realizacji Projektu. 5) udzielanie na rzecz instytucji dotującej i innych instytucji zaangażowanych na podstawie umów dotacyjnych w proces kontrolowania i monitorowania projektu odpowiedzi, wyjaśnień i przygotowywanie dokumentów w terminach wyznaczonych przez te instytucje. 2. Wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z wyborem Wykonawcy rzeczowej realizacji Projektu: 1) opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz. 1655 z późn. zm.) zwaną w dalszej części umowy ustawą Pzp, wraz z kompletem załączników, w tym: szczegółowego opisu systemu informacji przestrzennej, poprzez aktualizację posiadanej przez Zamawiającego koncepcji z 2008 roku, oraz projektu umowy. 2) wykonanie czynności zapewniających właściwy tok postępowania przetargowego oraz czynności związanych z badaniem i oceną ofert oraz wyborem oferty najkorzystniejszej, w tym: -udział w pracach komisji przetargowej, -określenie wspólnie z Zamawiającym szacunkowej wartości zamówienia -opracowanie projektów wyjaśnień dotyczących treści SIWZ na zapytania wykonawców, -przygotowanie propozycji rozstrzygnięć w sprawach wnoszonych protestów i wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego, -przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z art. 92 i art. 96 ustawy Pzp. 3. Wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z rzeczową realizacją Projektu: 1) stwierdzenie zgodności opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji umowy z założeniami Projektu, 2) monitoring i kontrola wykonywania rzeczowej realizacji Projektu pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, 3) uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac, w tym przeprowadzanie wszelkich koniecznych prób i testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów i funkcjonalności oraz sporządzanie uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych, 4) przegląd i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji technicznej i użytkowej wdrożonego systemu informatycznego, jego modułów i infrastruktury teleinformatycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1.1. pieniądzu; 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wadium może zostać wniesione przez Lidera konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 2.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o Cieszyn, nr konta: 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169 z dopiskiem: Wadium - Wybór Inżyniera Projektu pn. System Informacji Przestrzennej w Cieszynie. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 2.2. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie Urzędu Miejskim w Cieszynie, Rynek 1 pok. Nr 26 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię, 2.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 2.4. Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Zwrot wadium: Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zwraca wadium na wniosek wykonawcy: 4.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4.2. który został wykluczony z postępowania, 4.3. którego oferta została odrzucona. 5. Utrata wadium: 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: 1.1. co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług Inżyniera Projektu lub Doradcy Technologicznego opisanych w pkt. II.1.3)1. i pkt. II.1.3)2. w ramach projektu teleinformatycznego w tym jeden z zakresu informacji przestrzennej. Przez projekt teleinformatyczny należy rozumieć projekt spełniający następujące warunki: a) dotyczył infrastruktury teleinformatycznej społeczeństwa informacyjnego, b) jego wartość wynosi co najmniej 1 mln zł. brutto, 1.2. co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu koncepcji lub projektu wykonawczego dotyczących infrastruktury teleinformatycznej o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 1 mln zł. brutto, 1.3. w przypadku realizacji usługi zawierającej zakres ustalony w pkt. 1.1. i pkt. 1.2. usługa ta zaliczona zostanie do wykazu usług potwierdzających spełnienie warunków określonych zarówno w pkt. 1.1. i pkt. 1.2. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000zł, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia co najmniej 50 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w poniższym wykazie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenia, na formularzu oferty, że: 2.1. wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, 2.2. wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 2.3. w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółka komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 2.4. wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 2.5. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 zł. 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach