Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6093140 , fax. 032 6093154
- Data zamieszczenia: 2015-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 6093140, fax. 032 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej uprawniającej do aktualizacji i wsparcia technicznego w zakresie produktów Oracle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna Oracle na potrzeby Zintegrowanego Systemu Informatycznego, uprawniająca do aktualizacji i wsparcia technicznego w zakresie produktów: WebLogic Server Enterprise Edition, SOA Suite for Oracle Middleware, WebLogic Suite, Oracle Business Intelligence Suite oraz Oracle Database Standard Edition. 2.Usługa asysty technicznej będzie polegać na: 2.1 dostarczaniu aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów o znaczeniu krytycznym, 2.2 dostarczeniu aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych, 2.3 dostarczaniu skryptów rozszerzających, 2.4 certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm, 2.5 dostarczaniu wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych za pośrednictwem serwisu http://edelivery.oracle.com/, 2.6 całodobowej obsłudze zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia -świadczeniu pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w języku angielskim 2.7 elektronicznym dostępie do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez serwis MyOracle Support https://support.oracle.com. 2.8 obsługi klientów w kwestiach pozatechnicznych w standardowych godzinach pracy. 3. Zamawiający wymaga, aby asysta techniczna realizowana była przez Wykonawcę zgodnie z zasadami obowiązującymi w firmie Oracle Polska Sp. z o.o. z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ pkt 1.1 (formularz oferty) i załączniku nr 3 do SIWZ (projekt umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji na wykonane usługi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wpr.pl/bip.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup aktualizacji ( abonamentów) dla urządzenia Barracuda - BZP 008/06036/16
Dodano: 2016-04-12 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
Dodano: 2016-04-01 - Zakup aktualizacji (abonamentów) dla urządzeń FortiNet- BZP 003/06035/16
Dodano: 2016-03-22 - Zakup asysty technicznej do oprogramowania VMware
Dodano: 2015-05-26 - CZĘŚĆ I Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji dla posiadanych licencji oprogramowania Novell Open Enterprise Server na 600 użytkowników oraz przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji dla posiadanych licencji oprogramowania Novell GroupWise na 600 użytkowników. CZĘŚĆ II Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania HP DataProtector. Identyfikator kontraktu: 101329074453. CZĘŚĆ III Subskrypcja wsparcia technicznego i aktualizacji dla systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux ES (Academic Edition) Self -Support dla 2 serwerów.
Dodano: 2015-03-25 - Opieka techniczna, subskrypcja plików z wzorcami ochronnymi i aktualizacja oprogramowania wewnętrznego urządzeń
Dodano: 2015-03-16 - Usługa wsparcia technicznego w zakresie produktów Fortigate, DataDomain i Networker
Dodano: 2015-02-09 - przedłużenie o 3 lata wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania do systemu audytu oprogramowania, posiadanego przez Zamawiającego.
Dodano: 2014-11-12 - Zakup praw do korzystania z usług pomocy technicznej w zakresie sprzętu i oprogramowania posiadanych przez Zamawiającego w ramach infrastruktury HP Blade System
Dodano: 2014-05-26 - Zakup praw do korzystania z usług pomocy technicznej w zakresie sprzętu i oprogramowania posiadanych przez Zamawiającego w ramach infrastruktury HP Blade System w ramach zadania Modernizacja serwerowni i sieci wraz z węzłami rozdzielczymi
Dodano: 2014-03-14