Przetargi.pl
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety: pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. pakiet nr 2 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. pakiet nr 3 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym: a) dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ; b) dla pakietu nr 2 - załącznik nr 2B do SIWZ; c) dla pakietu nr 3 - załącznik nr 2C do SIWZ są ilościami szacunkowymi. Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości określonej w umowie. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: 1) objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowań w ramach poszczególnych pakietów, których moduły objęte Umową wyszczególnione są w Załączniku nr 1 do umowy; 2) wprowadzanie zmian w oprogramowaniu w ramach pakietu w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania w ramach pakietu, opublikowania odpowiedniego komunikatu drogą mailową; b) instalacji Updatów oraz Upgradów oprogramowania w ramach pakietu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN) dokonywane przez personel Wykonawcy certyfikowany w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 3) możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych oprogramowania w ramach pakietu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania w ramach pakietu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania w ramach pakietu; 4) podjęcie starań w celu usunięcia Awarii lub Awarii Krytycznej oprogramowania w ramach pakietu objętego umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Uwaga!!! Czas naprawy awarii krytycznej odbywa się w czasie wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednakże nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii krytycznej Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, drogą mailową, faksem lub za pośrednictwem strony internetowej (Helpdesk). 5) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w oprogramowania w ramach pakietu w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 6) zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania w ramach poszczególnych pakietów otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego umową; 7) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; 8) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania w ramach pakietu i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; 9) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp); 10) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w ramach pakietu objętego umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; 11) korzystanie z konsultacji telefonicznych, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy; 12) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu; 13) wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji; 14) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania w ramach pakietu; 15) usługa opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania w ramach pakietu, która świadczona będzie w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00; 16) udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania w ramach pakietu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową; 17) zagwarantowanie indywidualnych prac programistyczne w ilości 60 godzin w okresie trwania umowy. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. Pełny i szczegółowy zakres świadczonych usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określają wzory umów dla poszczególnych pakietów. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 9A/B/C do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykluczeniu Wykonawcy spełniający przesłanki opisane w art. 24 ust. 1 i ust. 2a ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć takiego samego przedmiotu zamówienia jakie jest określone dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29.ust.4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy awarii krytycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach