Przetargi.pl
Usługa wsparcia technicznego w zakresie produktów Fortigate, DataDomain i Networker

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6093140 , fax. 032 6093154
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
    ul. Powstańców 52 52
    40-024 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6093140, fax. 032 6093154
    REGON: 27015111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wsparcia technicznego w zakresie produktów Fortigate, DataDomain i Networker
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego routerów Fortigate o numerach seryjnych FG200B3912609838 oraz FG200B3912608805 oraz systemu backupu składającego się z serwera Networker oraz dwóch urządzeń DataDomain o numerach seryjnych 2FZ2212014 oraz 2FZ2212016 na potrzeby zabezpieczenia danych oraz zasobów sieciowych, w zakresie następujących produktów: a) 2x 1 Yr. FCare: 8x5 Bundle Renewal FortiGate-200B b) 3x NW SOURCE CAP 1TB LICENSE TIER 1 (456-103-179) c) 1 x NW SOURCE CAP DATA ZONE ENABLER (456-103-178) d) 2x ENHANCED SYSTEM SUPPORT (DD620-7TB) e) 2x ENHANCED SOFTWARE SUPPORT (L-REP-620) f) 2x ENHANCED SOFTWARE SUPPORT (L-BST-620) 2. Usługa wsparcia technicznego będzie polegać na: 2.1 dostarczaniu aktualizacji programów składających się na systemy, o których mowa wyżej, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów o znaczeniu krytycznym, jak również oprogramowania układowego oraz wszelkiego rodzaju innych poprawek systemowych wchodzących w skład systemów o których mowa powyżej. 2.2 dostarczaniu skryptów rozszerzających, 2.3 certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów 2.4 dostarczaniu wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji 2.5 całodobowej obsłudze zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia -świadczeniu pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w języku angielskim. 2.6 zachowania obecnej funkcjonalności i działania wszystkich wyżej wymienionych systemów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wpr.pl/bip.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach