Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6093140 , fax. 032 6093154
- Data zamieszczenia: 2015-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 6093140, fax. 032 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia technicznego w zakresie produktów Fortigate, DataDomain i Networker - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego routerów Fortigate o numerach seryjnych FG200B3912609838 oraz FG200B3912608805 oraz systemu backupu składającego się z serwera Networker oraz dwóch urządzeń DataDomain o numerach seryjnych 2FZ2212014 oraz 2FZ2212016 na potrzeby zabezpieczenia danych oraz zasobów sieciowych, w zakresie następujących produktów: a) 2x 1 Yr. FCare: 8x5 Bundle Renewal FortiGate-200B b) 3x NW SOURCE CAP 1TB LICENSE TIER 1 (456-103-179) c) 1 x NW SOURCE CAP DATA ZONE ENABLER (456-103-178) d) 2x ENHANCED SYSTEM SUPPORT (DD620-7TB) e) 2x ENHANCED SOFTWARE SUPPORT (L-REP-620) f) 2x ENHANCED SOFTWARE SUPPORT (L-BST-620) 2. Usługa wsparcia technicznego będzie polegać na: 2.1 dostarczaniu aktualizacji programów składających się na systemy, o których mowa wyżej, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów o znaczeniu krytycznym, jak również oprogramowania układowego oraz wszelkiego rodzaju innych poprawek systemowych wchodzących w skład systemów o których mowa powyżej. 2.2 dostarczaniu skryptów rozszerzających, 2.3 certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów 2.4 dostarczaniu wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji 2.5 całodobowej obsłudze zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia -świadczeniu pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w języku angielskim. 2.6 zachowania obecnej funkcjonalności i działania wszystkich wyżej wymienionych systemów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wpr.pl/bip.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup aktualizacji ( abonamentów) dla urządzenia Barracuda - BZP 008/06036/16
Dodano: 2016-04-12 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
Dodano: 2016-04-01 - Zakup aktualizacji (abonamentów) dla urządzeń FortiNet- BZP 003/06035/16
Dodano: 2016-03-22 - Zakup asysty technicznej do oprogramowania VMware
Dodano: 2015-05-26 - CZĘŚĆ I Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji dla posiadanych licencji oprogramowania Novell Open Enterprise Server na 600 użytkowników oraz przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji dla posiadanych licencji oprogramowania Novell GroupWise na 600 użytkowników. CZĘŚĆ II Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania HP DataProtector. Identyfikator kontraktu: 101329074453. CZĘŚĆ III Subskrypcja wsparcia technicznego i aktualizacji dla systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux ES (Academic Edition) Self -Support dla 2 serwerów.
Dodano: 2015-03-25 - Opieka techniczna, subskrypcja plików z wzorcami ochronnymi i aktualizacja oprogramowania wewnętrznego urządzeń
Dodano: 2015-03-16 - Usługa asysty technicznej uprawniającej do aktualizacji i wsparcia technicznego w zakresie produktów Oracle
Dodano: 2015-01-19 - przedłużenie o 3 lata wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania do systemu audytu oprogramowania, posiadanego przez Zamawiającego.
Dodano: 2014-11-12 - Zakup praw do korzystania z usług pomocy technicznej w zakresie sprzętu i oprogramowania posiadanych przez Zamawiającego w ramach infrastruktury HP Blade System
Dodano: 2014-05-26 - Zakup praw do korzystania z usług pomocy technicznej w zakresie sprzętu i oprogramowania posiadanych przez Zamawiającego w ramach infrastruktury HP Blade System w ramach zadania Modernizacja serwerowni i sieci wraz z węzłami rozdzielczymi
Dodano: 2014-03-14