Przetargi.pl
Wybór banku wykonującego obsługę bankową budżetu Gminy Gołdap oraz jednostek finansowanych poprzez ten budżet w zakresie otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych oraz świadczenia podstawowych usług bankowych

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6156000 , fax. 087 6150800
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6156000, fax. 087 6150800
    REGON: 00052329300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku wykonującego obsługę bankową budżetu Gminy Gołdap oraz jednostek finansowanych poprzez ten budżet w zakresie otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych oraz świadczenia podstawowych usług bankowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gołdap oraz jednostek finansowanych poprzez ten budżet, tj.: - Urząd Miejski w Gołdapi, - Dom Kultury w Gołdapi, - Biblioteka Publiczna w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa w Jabłońskich, - Szkoła Podstawowa w Boćwince, - Szkoła Podstawowa w Grabowie, - Szkoła Podstawowa w Pogorzeli, - Gimnazjum Samorządowe Nr 1 w Gołdapi, - Zespół Szkół w Grabowie, - Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Gołdapi, - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi. w zakresie: otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych udostępnienia międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków ELIKSIR lub innego równoważnego, prowadzenia subkont w ramach danego rachunku bankowego, lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych i overnight
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 29-06-2009 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, c)udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, d)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem e) zrealizują zamówienie w terminie 3 lat od daty zawarcia umowy f) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, g) wniosą wadium h) posiadają oddział lub filię banku mieszcząca się w Gołdapi. i) przedłożą projekt umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy , b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert), d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, c) aktualny statut banku, d) zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych, e) bilans banku (rachunek zysków i strat) za 2008 rok, f) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie 3 lat od daty podpisania umowy, g) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą, h) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy i) dowód wniesienia wadium, j) projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę k) wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach