Przetargi.pl
Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości 500.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku

Gmina Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7412924 , fax. 89 7412924
  • Data zamieszczenia: 2015-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7412924, fax. 89 7412924
    REGON: 51074276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości 500.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku. 2. Termin podpisania umowy nastąpi: - po upływie 5 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane faksem lub drogą elektroniczną, - po upływie 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w inny sposób, - przed upływem 5 dni w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) złożono tylko jedną ofertę b) nie odrzucono żadnej oferty, oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy 3. Udzielenie kredytu nastąpi w 1 transzy przelanej na rachunek bankowy Zamawiającego, w terminie i kwocie wyszczególnionych w SIWZ. 4. Spłata kredytu (kapitału) nastąpi w terminach i kwotach wyszczególnionych w Załączniku nr 33. 5. Saldo kredytu podlega oprocentowaniu od dnia wystąpienia do dnia poprzedzającego zmianę salda. 6. Spłata odsetek naliczonych przez Kredytobiorcę nastąpi w okresach miesięcznych do dnia 15 następnego miesiąca, na podstawie zawiadomienia zawierającego naliczenie, przesłanego przez bank w terminie do ostatniego dnia roboczego miesiąca obrachunkowego. 7. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 8. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę zaproponowaną przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Prowizja od wykorzystanej kwoty kredytu będzie płatna w wysokości proporcjonalnej. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w pełnej wysokości transzy kredytu. 11. Zamawiający nie płaci prowizji i odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu. 12. Wysokość prowizji określoną wskaźnikiem procentowym od wykorzystanej kwoty kredytu oraz wysokość marży jako składnik odsetek naliczonych od udzielonych transz kredytu są stałe na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie. 13. Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w marży i prowizji. 14. Okres obrachunkowy (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami k.c. 15. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. 16. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. 17. Prawne zabezpieczenie kredytu zostanie wniesione w postaci weksla in blanco podpisanego przez Wójta Gminy Mrągowo przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców informacji o sytuacji finansowej gminy wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnych przepisów. 19. Ewentualne spory, jakie wynikną między stronami w trakcie realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd według właściwości miejscowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta@gminamragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach