Przetargi.pl
Praca geodezyjna - polegająca na aktualizacji mapy ewidencyjnej działki oraz założeniu kartoteki dla budynków.

Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Oddział Terenowy Biura AMW w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-127 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5353848 w. 15 , fax. 089 5353847
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Oddział Terenowy Biura AMW w Olsztynie
    ul. Artyleryjska 3B 3B
    10-127 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5353848 w. 15, fax. 089 5353847
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwoa osoba prawna - Agencja Mienia Wojskowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Praca geodezyjna - polegająca na aktualizacji mapy ewidencyjnej działki oraz założeniu kartoteki dla budynków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków powiatu grodzkiego miasta Białystok budynków znajdujących się w Białymstoku przy ul. Węglowej, województwo podlaskie, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów obrębu 12 Białostoczek Płd. numerami 788.3 o powierzchni 0,0517 ha i 788.4 o powierzchni 0,4346 ha: - nr 1 (biurowy) o powierzchni użytkowej 405 m2, posadowiony na działce nr 788.3; - nr 22 (biurowy) o powierzchni użytkowej 885 m2, posadowiony na działce nr 788.4. W.w działki jako dwie oddzielne nieruchomości zostały sprzedane przez Agencję Mienia Wojskowego, każda wraz z udziałem ? części w działce 788.5 o powierzchni 0,0680 ha. Zakres pracy geodezyjnej obejmuje: a) aktualizację mapy ewidencyjnej dla działek nr 788.3 i 788.4 położonych w Białymstoku przy ul. Węglowej, w obrębie 12 Białostoczek Płd., poprzez wkreślenie budynków nr 1 i 22 oraz dostarczenie Zamawiającemu kopii uzupełnionej mapy ewidencyjnej dla obszaru ww. działek, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego; b) założenie kartoteki dla budynków nr 1 i 22 oraz dostarczenie Zamawiającemu wypisu z kartoteki w/w budynków, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego. Termin wykonania prac wyszczególnionych w ppkt. a i b wynosi 40 dni od dnia zawarcia mowy. Przyjęcie przez Zamawiającego realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy zostanie potwierdzone przez strony bezusterkowym protokołem odbioru poprzedzonym przyjęciem wykonanych dokumentów do zasobu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Wykonawca poniesie w szczególności koszty związane z: - udostępnieniem materiałów z Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, - uzyskaniem innych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. Wymogi wykonania. Zamówiona do wykonania praca geodezyjna powinna odpowiadać standardom technicznym, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r., w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297) oraz być zgodna z wytycznymi G-5 i uzgodnieniami z Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony ,formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne i obowiązujące uprawnienia w zakresie świadczenia usług związanych z dokonywaniem rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych, 3. Inne dokumenty: 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa szczególnego z notarialnie poświadczonymi podpisami, do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, złożenia oferty i zawarcia umowy; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: 1) ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. a i b, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach