Przetargi.pl
Wybór banku w celu udzielenia długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1 874 350,00 zł. przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów

Urząd Gminy Dubiecko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-750 Dubiecko, ul. Przemyska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6511156 , fax. 016 6511156
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dubiecko
    ul. Przemyska 10 10
    37-750 Dubiecko, woj. podkarpackie
    tel. 016 6511156, fax. 016 6511156
    REGON: 00053605400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku w celu udzielenia długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1 874 350,00 zł. przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bank udzielający kredytu dokona spłaty zobowiązań w ogólnej kwocie 1 874 350,00 zł. na konta następujących banków: - Bank Spółdzielczy Dynów O/Dubiecko, ul. Rynek 1, 37-750 Dubiecko, nr rachunku bankowego: 14 9093 1020 1002 0200 0026 0008 - 100 000,00 zł; - Bank Spółdzielczy Dynów O/Dubiecko, ul. Rynek 1, 37-750 Dubiecko, nr rachunku bankowego: 84 9093 1020 1002 0200 0026 0009 - 50 000,00 zł; - ING Bank Śląski O/Rzeszów nr rachunku bankowego: 37 1050 1562 1000 0023 4173 4891 - 750 000,00 zł. - BGK O/Rzeszów ul. Szpitalna 1, 35-065 Rzeszów, nr rachunku bankowego: 58 1130 1105 0005 2127 5610 0003 - 974 350,00 zł. Data udzielenia kredytu konsolidacyjnego (data spłaty zobowiązań wobec powyższych banków) - 30 grudnia 2013 roku. Termin spłaty: od 31 marca 2017 roku do końca 2025 roku według niżej podanego harmonogramu: 2017 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2017 roku 2018 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2018 roku 2019 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2019 roku 2020 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2020 roku 2021 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2021 roku 2022 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2022 roku 2023 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2023 roku 2024 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2024 roku 2025 - 3 raty kwartalne po 68 500,00 zł do końca I, II i III kwartału 2025 roku 1 rata kwartalna do końca IV kwartału 2025 roku w kwocie 68 850,00 zł. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubiecko.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach