Przetargi.pl
Wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w kwocie 4.574.000,00 zł

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4352207 , fax. 013 4352025
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 013 4352207, fax. 013 4352025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w kwocie 4.574.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w kwocie 4.574.000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset siedemdziesiąt cztery tysiące 00,100 zł) na pokrycie deficytu Gminy Jedlicze na 2009 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek 2. Kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek zamawiającego kierowany na adres wykonawcy i wykorzystany do 31.12.2009 r. 3.Spłata kapitału następować będzie w okresach półrocznych od I półrocza 2010 r. do II półrocza 2016 r. 4.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych. 5.Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. 6.W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości kredytu, co będzie prowadziło do zmniejszenia rat kapitałowych odpowiednio do wykorzystanego kredytu lub wcześniejszej spłaty kredytu. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. 9.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w punkcie X ppkt.2 10.Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marżę banku. 11.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty (załącznik nr 3 do SIWZ): - Uchwałę Rady Miejskiej w Jedliczu Nr LXI/332/2009 z dnia 26 sierpnia 2009r - Prognoza kwoty długu Gminy Jedlicze na lata 2009 - 2016 - Uchwała RIO w Rzeszowie Nr VI/61/2009 z dnia 15 września 2009
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oferta winna posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. VI i być przygotowana zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! Oświadczenie w ppkt.1-4 należy wykonać zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI ppkt. 5,6 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Podpis osoby upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska ( np. będzie uzupełniony pieczątką imienna). Wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) ppkt. 5-6 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt VI.8.a).a, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.8.a).b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.8.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dokumenty, o których mowa w ppkt.8 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ppkt. 8, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach