Przetargi.pl
Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt w kwocie 900.000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu w związku z finansowaniem wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne 2014 roku

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-145 Wysokie, ul. Nowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6806206 , fax. 084 6806244
  • Data zamieszczenia: 2014-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1 1
    23-145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 084 6806206, fax. 084 6806244
    REGON: 95037167200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt w kwocie 900.000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu w związku z finansowaniem wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt w kwocie 900.000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu w związku z finansowaniem wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne 2014 roku Kwota kredytu - 900.000,00 zł Okres kredytowania - do 31.12.2024 r Okres karencji do 31 marca 2015 r. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w następującym terminie: 1 transza - 900.000,00 zł do 14.11.2014 r. Spłata kapitału będzie następowała w 40 ratach, w następujących kwotach i terminach: 1 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2015 roku 2 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2015 roku 3 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2015 roku 4 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2015 roku 5 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2016 roku 6 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2016 roku 7 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2016 roku 8 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2016 roku 9 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2017 roku 10 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2017 roku 11 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2017 roku 12 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2017 roku 13 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2018 roku 14 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2018 roku 15 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2018 roku 16 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2018 roku 17 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2019 roku 18 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2019 roku 19 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2019 roku 20 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2019 roku 21 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2020 roku 22 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2020 roku 23 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2020 roku 24 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2020 roku 25 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2021 roku 26 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2022 roku 27 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2021 roku 28 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2021 roku 29 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2022 roku 30 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2022 roku 31 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2022 roku 32 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2022 roku 33 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2023 roku 34 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2023 roku 35 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2023 roku 36 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2023 roku 37 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 marca 2024 roku 38 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 czerwca 2024 roku 39 rata w wysokości 22.500,00 zł do 30 września 2024 roku 40 rata w wysokości 22.500,00 zł do 31 grudnia 2024 roku Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik średniej stopy procentowej, po jakiej banki udzielają pożyczek na pieniężnym rynku bankowym - WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych. Średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1 -M z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek, będzie stanowiła podstawę do naliczania odsetek za miesiąc następny + marża banku - stała w okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji bankowych od kwoty zaciągniętego kredytu. Spłata odsetek będzie następowała od dnia obciążenia rachunku bankowego kredytodawcy kwotą wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości lub części kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za zmianę terminu i kwoty wypłaty transzy. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach