Przetargi.pl
Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt w kwocie 1.340.000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu w związku z finansowaniem wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne 2013 roku.

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-145 Wysokie, ul. Nowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6806206 , fax. 084 6806244
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1 1
    23-145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 084 6806206, fax. 084 6806244
    REGON: 95037167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt w kwocie 1.340.000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu w związku z finansowaniem wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne 2013 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt w kwocie 1.340.000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu w związku z finansowaniem wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne 2013 roku Kwota kredytu - 1.340.000,00 zł Okres kredytowania - do 31.12.2023 r Okres karencji do 31 marca 2014r. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach w następujących terminach: 1 transza - 800.000,00 zł do 25.11.2013 r. 2 transza - 300.000,00 zł do 04.12.2013 r. 3 transza - 240.000,00 zł do 10.12.2013 r. Spłata kapitału będzie następowała w 40 ratach następujących kwotach i terminach: 1/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2014 roku 2/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2014 roku 3/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2014 roku 4/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2014 roku 5/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2015 roku 6/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2015 roku 7/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2015 roku 8/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2015 roku 9/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2016 roku 10/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2016 roku 11/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2016 roku 12/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2016 roku 13/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2017 roku 14/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2017 roku 15/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2017 roku 16/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2017 roku 17/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2018 roku 18/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2018 roku 19/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2018 roku 20/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2018 roku 21/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2019 roku 22/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2019 roku 23/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2019 roku 24/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2019 roku 25/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2020 roku 26/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2020 roku 27/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2020 roku 28/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2020 roku 29/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2021 roku 30/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2021 roku 31/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2021 roku 32/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2021 roku 33/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2022 roku 34/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2022 roku 35/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2022 roku 36/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2022 roku 37/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 marca 2023 roku 38/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 czerwca 2023 roku 39/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 30 września 2023 roku 40/ rata w wysokości 33.500,00 zł do 31 grudnia 2023 roku Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik średniej stopy procentowej, po jakiej banki udzielają pożyczek na pieniężnym rynku bankowym - WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych. Średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1 -M z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek, będzie stanowiła podstawę do naliczania odsetek za miesiąc następny + marża banku - stała w okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji bankowych od kwoty zaciągniętego kredytu. Spłata odsetek będzie następowała od dnia obciążenia rachunku bankowego kredytodawcy kwotą wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości lub części kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za zmianę terminów i kwoty wypłaty transz. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach