Przetargi.pl
Wsparcie psychologiczne dla 30 uczestników DDP Ciepliczanka oraz prowadzenie Rodzinnego Punktu Poradnictwa Specjalistycznego

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ADAMÓWCE ogłasza przetarg

  • Adres: 37-534 Adamówka, 97
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166229001
  • Data zamieszczenia: 2022-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ADAMÓWCE
    97
    37-534 Adamówka, woj. podkarpackie
    tel. 166229001
    REGON: 650003475
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.adamowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie psychologiczne dla 30 uczestników DDP Ciepliczanka oraz prowadzenie Rodzinnego Punktu Poradnictwa Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wsparcie psychologiczne dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy "Ciepliczanka" w ramach realizacji projektu pn.: „Dzienny Dom Pomocy „Ciepliczanka” w Gminie Adamówka, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych realizowanego w ramach RPO WP na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków EFSRodzinny Punkt Poradnictwa Specjalistycznego prowadzony w ramach PAKIETU USŁUG POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ DLA RODZIN Z DZIEĆMI + określonego w Programie Usług Społecznych w Gminie Adamówka w ramach realizacji projektu pn.: Centrum Usług Społecznych „Społeczna Adamówka”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85320000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 uPzp, tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Rzeszów O/Sieniawanr konta: 29 9162 1010 2008 1503 0038 0002z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: OUS.26.11.2022 – część II zamówienia”4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncieZamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 266 ust. 1 pkt 14 uPzp).5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 361 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedstawienia statutu lub innego dokumentu stanowiącego podmiot bądz odpis aktualny z rejestru przedsiębiorco w Krajowego Rejestru Sądowego lub informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorco w pobrana na podstawie art. 4 ust.4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym potwierdzającą formę prawną wykonawcy (w przypadku spółdzielni socjalnych);2. Usługa ma być świadczona przez kadrę posiadającą wymagane prawo wykonywania zawodu, posiadającą specjalistyczne kwalifikacje oraz doświadczenie zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach