Przetargi.pl
Usługi społeczne w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu powiatu bieszczadzkiego poprzez działalność placówki wsparcia dziennego o zasięgu ponadgminnym”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4711080 w. 29 , fax. 134 711 073
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych
    ul. Bełska 22
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 4711080 w. 29, fax. 134 711 073
    REGON: 37049074700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.naszepcpr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi społeczne w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu powiatu bieszczadzkiego poprzez działalność placówki wsparcia dziennego o zasięgu ponadgminnym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załącznik nr 1 do WZUS Opis przedmiotu zamówienia NAZWA ZAMÓWIENIA: „Usługi społeczne w ramach projektu „Wsparcie rodzin z terenu powiatu bieszczadzkiego poprzez działalność placówki wsparcia dziennego o zasięgu ponadgminnym”. 1. Uwagi ogólne: a) Pojęcie godzina dydaktyczna dla wszystkich zadań oznacza jednostkę czasu równą 45 minut. b) Wszystkie materiały, konspekty zajęć, miesięczne karty czasu specjalistów, listy poświadczające obecność i korzystanie z usług, dzienniki zajęć, pozostała dokumentacja rozliczeniowa każdego z zadań zostanie oznakowana przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, c) W wypadku gdy na jakimkolwiek dokumencie wymagane jest poświadczenie osoby nieletniej za osobę tę poświadczenia dokonuje jedno z rodziców / opiekunów prawnych/. d) Jeśli w odniesieniu do któregokolwiek zadania nie podano okresu jego realizacji należy przyjąć, że zadanie to realizowane jest przez cały trwania umowy. 2. Zadania wspólne dla wszystkich zadań a) Salę szkoleniową zapewnia Zamawiający. b) Wykonawca zapewnia obiad z napojem dla uczestników projektu dla zadań realizowanych w wymiarze co najmniej 6 h dydaktycznych dziennie. c) Wykonawca zapewnia serwis kawowy dla uczestników projektu, dla zajęć trwających co najmniej 4 h dydaktyczne dziennie, oraz napoje w nieograniczonej ilości; d) Wykonawca zapewnia trenerów z kompetencjami do prowadzenia zajęć właściwych dla danej tematyki zajęć, posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na danym stanowisku. e) Rozliczenie świadczeń odbywać się będzie w systemie miesięcznym na podstawie miesięcznej faktury/rachunku za świadczenie usług wraz z kartami czasu pracy potwierdzającymi wykonanie usługi w danym miesiącu. Sposób i terminy dotyczące przekazania przez Wykonawcę dokumentacji zostaną szczegółowo określone w umowie. f) Zajęciami objęci są uczestnicy projektu (30 osób) tj. podopieczni Świetlicy Opiekuńczej „Pełna Chata” w wieku od 6 do 18 lat. g) Zajęcia realizowane będą w roku szkolnych w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od. 12.00 do 18.00, w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych od poniedziałku do piątku w godz. od. 10.00 do 16.00. h) Wykonawca zapewnia zróżnicowane materiały uzależnione od tematyki realizowanych zajęć. i) Wykonawca wystawia uczestnikom projektu odpowiednie zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu danej formy wsparcia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin; j) Wykonawca przeprowadza ewaluację usługi zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego szczegółowo określonymi w umowie. k) Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego; l) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia. m) Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne i materiały biurowe (co najmniej teczka /segregator szkoleniowy notatnik / papier do notowania / długopis). 3. Usługi realizowane w ramach projektu: 3.1. Wsparcie specjalistyczne a) Termin realizacji – okres trwania umowy b) Realizacja 900 godzin dydaktycznych zajęć w zakresie:  wsparcia psychologicznego – w wymiarze 365 h dla 26 UP,  zajęć z terapeutą zajęciowym– w wymiarze 132 h dla 21 UP,  wsparcia logopedycznego—w wymiarze 20 h dla 2 UP,  wsparcia pedagogicznego– w wymiarze 156 h dla 27 UP,  wsparcia socjoterapeutycznego—w wymiarze 202 h dla 29 UP,  doradztwa zawodowego-– wymiarze 15 h dla 3 UP,  wsparcia terapeuty uzależnień – w wymiarze 10 h dla 1 UP. a) Na podstawie miesięcznego zapotrzebowania wskazanego przez Zamawiającego przekazanego Wykonawcy do dnia 15 każdego miesiąca Wykonawca sporządzi i przekaże w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług szczegółowy harmonogram miesięczny realizacji usługi zawierający wykaz dat i godzin świadczenia usługi. b) W przypadku pierwszego miesiąca realizacji usługi o ile nie jest możliwe dotrzymanie terminów o których mowa w pkt. b. Zamawiający uzgodni z Wykonawcą liczbę godzin do wykonania w tym miesiącu. 3.2. Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe 3.2.1. Umiejętność uczenia się : a) Termin realizacji – 2018 r. b) Opracowanie programu kompetencji kluczowych i przekazanie praw do scenariusza zajęć zawierającego m.in. zajęcia rozwojowe w zakresie szybkiego czytania, szybkiego i efektywnego uczenia się i zapamiętywania. c) Realizacja programu w podziale na 3 grupy UP poprzez zajęcia 40 h w czterech blokach po 10 h dla każdej grupy w wymiarze 8 spotkań po 5 h 3.2.2. Inicjatywność i przedsiębiorczość: a) Termin realizacji – 2018 r., 2019 r. b) Opracowanie programu kompetencji kluczowych i przekazanie praw do scenariusza zajęć zawierającego m.in. zajęcia z zarządzania swoim budżetem, praca metodą projektową, zespołową. c) Realizacja programu w podziale na 3 grupy UP poprzez zajęcia 80 h w czterech blokach po 10 h dla każdej grupy w wymiarze 16 spotkań po 5 h d) Po zakończeniu PKK realizacja własnych projektów edukacyjno-kulturalnych w 3 grupach 10 -osobowych poprzez realizację 1 projektu przez każdą z grup.  termin realizacji – 2020 r.  czas realizacji własnego projektu wraz z prezentacją wynosi 1 miesiąc,  nadzór mentora nad prawidłowym podziałem zadań, harmonogramem i budżetem, wsparcie merytoryczne w zakresie organizacji wydarzeń w wymiarze 20h dla jednej grupy,  mentor – osoba posiadająca min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów edukacyjno-kulturalnych i/lub projektów popularnonaukowych, wykształcenie pedagogiczne lub 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem,  zapewnienie materiałów pomocniczych do prowadzenia zajęć np. materiały papiernicze, plastyczne, drobny sprzęt artystyczny, art. spożywcze. 3.2.3. Świadomość i ekspresja kulturalna: a) Termin realizacji – 2018 r. b) Opracowanie programu kompetencji kluczowych i przekazanie praw do scenariusza zajęć zawierającego m.in. rozwój sztuki w kontekście postępu technicznego, społecznego, rozwoju technologii, zmian w skali światowej, sztuka codzienna, kultura w skali mikro. a) Realizacja programu w podziale na 3 grupy UP poprzez zajęcia 40 h w czterech blokach po 10 h dla każdej grupy w wymiarze 8 spotkań po 5 h 3.2.4. Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne: a) Termin realizacji – 2018 r., 2019 r. b) Opracowanie programu kompetencji kluczowych i przekazanie praw do scenariusza zajęć zawierającego m.in. praca w formule projektu badawczego, wykorzystanie eksperymentu, narzędzia poznawania świata, inicjatywność. c) Realizacja programu w podziale na 3 grupy UP poprzez zajęcia 80 h w czterech blokach po 10 h dla każdej grupy w wymiarze 16 spotkań po 5 h d) Po zakończeniu PKK realizacja własnych projektów badawczych w 3 grupach 10 -osobowych poprzez realizację 1 projektu przez każdą z grup.  termin realizacji – 2020 r.  czas realizacji własnego projektu wraz z prezentacją wynosi 1 miesiąc,  nadzór mentora nad prawidłowym podziałem zadań, harmonogramem i budżetem, wsparcie merytoryczne w zakresie organizacji wydarzeń w wymiarze 20h dla jednej grupy,  mentor – osoba posiadająca min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów edukacyjno-kulturalnych i/lub projektów popularnonaukowych, wykształcenie pedagogiczne lub 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem,  zapewnienie materiałów pomocniczych do prowadzenia zajęć np. materiały papiernicze, plastyczne, drobny sprzęt artystyczny, art.. spożywcze. 3.3. Udział w zewnętrznych wydarzeniach edukacyjno-kulturalnych: 3.3.1. Uwagi ogólne: a) Wykonawca przygotuje i zorganizuje dla 30 uczestników projektu i 3 wychowawców udział w zewnętrznych wydarzeniach edukacyjno-kulturalnych. b) Wykonawca przygotuje szczegółowy program realizacji każdego z wydarzeń i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed planowanym udziałem. Wykonawca zapewni oraz poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i realizacją usługi, w tym transport, wszelkie opłaty parkingowe, ubezpieczenie od NNW, wyżywienie itp. Po zakończeniu usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację wykonania każdego z zadań obejmującą listy obecności i kopię polisy NNW. 3.3.2. Realizacja usługi w 2018 r. a) Wycieczki jednodniowe wyjazdowe  Rzeszów (pokazy chemiczne oraz z zakresu fizyki doświadczalnej uczelnia w Rzeszowie, park trampolin)  Sanok (kino) b) Wyjścia – teren i okolice Ustrzyk Dolnych  Ustrzyki Dolne - Muzeum Młynarstwa i Wsi  Uherce Mineralne – Bieszczadzka Szkoła Rzemiosła  Solina (Zwiedzanie Zapory) 3.3.3. Realizacja usługi w 2019 r. a) Wycieczki jednodniowe wyjazdowe  Rzeszów (przedstawienie teatralne)  Sanok (Skansen) b) Wyjścia – teren i okolice Ustrzyk Dolnych  Jankowce - Warsztaty Garncarskie,  Ustrzyki Dolne – (kino),  Pszczeliny- Fundacja Hucuły Dzieciom 3.3.4. Realizacja usługi w 2020 r. a) Wycieczki jednodniowe wyjazdowe Sanok (Muzeum Beksińskiego, sala zabaw) b) Wyjścia – teren i okolice Ustrzyk Dolnych  Myczkowce (Park Miniatur, Mini Zoo)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85320000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach