Przetargi.pl
Usługi społeczne w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu powiatu bieszczadzkiego poprzez działalność placówki wsparcia dziennego o zasięgu ponadgminnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Bełska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 471 25 31, , fax. 134 711 073
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych
    Bełska 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 471 25 31, , fax. 134 711 073
    REGON: 37049074700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.naszepcpr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi społeczne w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu powiatu bieszczadzkiego poprzez działalność placówki wsparcia dziennego o zasięgu ponadgminnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załącznik nr 1 do WZUS opis przedmiotu zamówienia. „Usługi społeczne w ramach projektu „Wsparcie rodzin z terenu powiatu bieszczadzkiego poprzez działalność placówki wsparcia dziennego o zasięgu ponadgminnym”. 1. Uwagi ogólne: a) Pojęcie godzina dydaktyczna dla zadania oznacza jednostkę czasu równą 45 minut. b) Wszystkie materiały szkoleniowe, karty doradztwa, konspekty zajęć, miesięczne karty czasu pracy doradców, listy poświadczające obecność i korzystanie ze świadczeń, dzienniki zajęć, pozostała dokumentacja rozliczeniowa zostanie oznakowana przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, c) W wypadku gdy na jakimkolwiek dokumencie wymagane jest poświadczenie osoby nieletniej za osobę tę poświadczenia dokonuje jedno z rodziców / opiekunów prawnych. d) Jeśli w odniesieniu do zadania nie podano okresu jego realizacji należy przyjąć, że zadanie to realizowane jest przez cały okres roku szkolnego 2019/2020 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Świetlicy Opiekuńczej „Pełna Chata” w Ustrzykach Dolnych. 2. Zadanie – Wsparcie specjalistyczne a) Salę szkoleniową zapewnia Zamawiający. b) Wykonawca zapewnia trenerów z kompetencjami do prowadzenia wsparcia specjalistycznego. Zamawiający wymaga aby kadra zatrudniona do projektu posiadała co najmniej pół roczne doświadczenie w pracy na danym stanowisku ( psycholog, pedagog, logopeda, doradca zawodowy, terapeuta zajęciowy) w okresie ostatnich pięciu lat oraz doświadczenie w pracy z dziećmi. c) Wykonawca wystawia uczestnikom wsparcia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu zawierających informację o rodzaju udzielonego wsparcia oraz wymiarze godzin; d) Wykonawca przeprowadza ewaluację usługi – dokonuje oceny udzielonego wsparcia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z ustaleniami przekazanymi przez Zamawiającego; e) Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego; f) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w realizowanej usłudze osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty z tego tytułu Wykonawca musi uwzględnić w cenie złożonej oferty (maksymalnie dla dwóch osób). g) Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne i materiały biurowe (m.in. teczka /segregator szkoleniowy notatnik / papier do notowania / długopis). h) Realizacja 745 godzin dydaktycznych zajęć w zakresie terapii psychologicznej, zajęć z terapeutą zajęciowym, terapii logopedycznej, terapii pedagogicznej oraz 35 godzin dydaktycznych doradztwa zawodowego dla 30 uczestników projektu. i) Miesięczne zapotrzebowanie na usługę będzie przekazywane Wykonawcy w terminie do 15 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Zapotrzebowanie zawierało będzie łączną liczbę godzin świadczenia usługi w następnym miesiącu kalendarzowym z podaniem liczby godzin do wykonania. Zamawiający zastrzega, że możliwe jest, że w danym miesiącu usługa nie będzie wykonywana. Łącznie Zamawiający zobowiązany jest do Zamówienia 780 godzin świadczenia usługi. j) Na podstawie miesięcznego zapotrzebowania Wykonawca sporządzi i przekaże w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług szczegółowy harmonogram miesięczny realizacji usługi zawierający wykaz dat i godzin świadczenia usługi. k) W przypadku pierwszego miesiąca realizacji usługi o ile nie jest możliwe dotrzymanie terminów o których mowa w pkt. b i c. Zamawiający uzgodni z Wykonawcą liczbę godzin do wykonania w tym miesiącu. l) Rozliczenie świadczeń odbywać się będzie w systemie miesięcznym na podstawie miesięcznej faktury/rachunku za świadczenie usług. Wraz z ostatnią fakturą miesięczną za realizację zadania w roku szkolnym 2019/2020 Wykonawca zgłosi zadanie do odbioru zgodnie z zapisem zawartym w par. 4 ust. 2 umowy oraz przedstawi dokumentacje zadania za rok szkolny 2019/2020. m) Zajęciami objęte są dzieci w wieku od 6 do 18 lat podopieczni Świetlicy Opiekuńczej „Pełna Chata” w Ustrzykach Dolnych. n) Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca uzgodni we współpracy z Zamawiającym z uwzględnieniem planu lekcji obowiązującego w szkole; o) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić oraz ponieść następujące koszty związane z organizacją i realizacją zajęć: 1) zapewnić warunki pracy zgodnie z przepisami bhp w trakcie trwania zajęć; 2) sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu w terminie 15 dni kalendarzowych od momentu zakończenia zajęć raport z wykonania usługi, listy obecności na zajęciach w poszczególnych dniach zajęć, listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, wypełnione ankiety ewaluacyjne, dziennik zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85320000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach