Przetargi.pl
WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj.

WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU ogłasza przetarg

  • Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
    ul. Wrocławska 170
    45-836 Opole, woj. opolskie
    REGON: 000093131
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj. 2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.3. Gwarancja3.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres: sześćdziesięciu [60] miesięcy, a na dostarczone i zamontowane wyposażenie i urządzenia: trzydzieści sześć [36] miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu Odbioru końcowego.4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednakże nie później, niż do 20.12.2024r.Zamawiający wskazuję datę końcową realizacji przedmiotu zamówienia (20.12.2024r.) z uwagi na fakt, iż środki finansowe, które mają zostać Zamawiającemu przyznane na sfinansowanie zamówienia, muszą zostać wydane do końca roku 2024.4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak: nie krótszy niż 150 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; Rozdział I pkt. 19 SWZ stosuje się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli:Wykonawca łącznie dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:KIEROWNIKA BUDOWY nadzorującego wykonywane u Zamawiającego prace, tj.: osobę, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**,orazPROJEKTANTA, tj. osobę, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**,orazPROJEKTANTA, tj. osobę, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**,orazPROJEKTANTA, tj. osobę, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**.*Określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r. poz. 682) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne odpowiadające uprawnienia wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa.**Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2023 r., poz. 551).II. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach*** oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części****, polegać na zdolnościach***** podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 2 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:3.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;3.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3.3. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3-4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.3.5. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:3.5.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo3.5.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.***Poprzez stosowną sytuację należy rozumieć wykładnię pojęć, zastosowanych w art. 63 Dyrektywy 2014/24/UE.****Poprzez konkretne zamówienie lub jego część należy rozumieć wykładnię pojęć, zastosowanych w art. 63 Dyrektywy 2014/24/UE.*****W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – art. 118 ust. 2 ustawy.III. Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ.3. Zamawiający nie definiuje szczególnego sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach