Przetargi.pl
Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice

Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
    REGON: 61101533600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty montażowo - instalacyjne oraz dostawę urządzeń do wdrożenia Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice w ramach projektu INARMA. W ramach zamówienia należy wyposażyć Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Płocku w serwer systemowy o parametrach podanych w projekcie wdrożenia Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej obsługujący oprogramowanie digitex CZK/IP oraz dostarczyć i zainstalować 4 szt. syren w gminnych punktach alarmowych. Instalacja gminnych punktów alarmowych odbywać sie będzie na budynkach : OSP Dobrzyków, OSP Troszyn Polski, OSP Juliszew. OSP Wiączemin Polski. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. INARMA (Integrated Approach to Risk Managment). Wydatek na realizację Zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -w ramach Programu Europa Środkowa, Priorytet III Odpowiedzialne korzystanie ze środowiska, obszar interwencji 3.2 Redukcja ryzyka i skutków zagrożeń naturalnych i wywołanych działalnością człowieka. 2.Całość robót wykonana będzie z materiałów wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w projekcie wdrożenia Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Ochrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej - załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do siwz. 3.W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót/kosztorysie nakładczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. 4.Na dostarczony sprzęt do wykonania zadania oraz prace montażowo - instalacyjne wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego zamówienia, na pozostałe wyposażenie wg gwarancji producenta. 5.Wykonawcy zaleca się dokonanie lustracji i sprawdzenie obiektów objętych w projekcie wdrożenia Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Ochrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania oświadczenia o dokonaniu lustracji i zapoznaniu z obiektami. Wizyta na obiekcie nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3600 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach