Przetargi.pl
Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki. 1.2 Zadaniem wykonawcy jest zaprojektowanie i budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki. 1.3 Na przedmiotowe zadania składało się będzie wykonanie następujących prac: 1.3.1 uruchomienie Centrum Monitoringu, 1.3.2 rozbudowa światłowodowej sieci teletransmisji, 1.3.3 wykonanie 8 punktów kamerowych. 1.4 System powinien być zaprojektowany tak, aby stanowił elastyczne narzędzie do realizacji założeń polityki bezpieczeństwa w mieście. Wszelkie prace związane z projektowaniem, dostawami, uruchomieniem i obsługą w celu uruchomienia systemu monitoringu są przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.5 Przedstawione w dalszej części dokumentu wymagania są konieczne do spełnienia, będą definiowały przedmiot zamówienia. Fakt pominięcia w opisie elementów systemu, bez których osiągnięcie wymaganych przez Zamawiającego celów nie będzie możliwe, nie może być podstawą do żądania dopłat ponad cenę ofertową. Wykonawca musi być świadomy, że przedmiotem zamówienia jest projekt, dostawa, instalacja i uruchomienie systemu. Poszczególne elementy systemu monitoringu oparte powinny mieć pełną autonomię w zakresie działania i być odporne na awarie systemu łączności danego elementu. Podawane wymagania odnośnie sprzętu, oprogramowania, liczby licencji na używanie oprogramowania itp., mogą być spełnione łącznie dla całego systemu, pod warunkiem takiego zaprojektowania systemu, aby była zapewniona autonomia pracy poszczególnych podsystemów. Konieczna jest wzajemna integracja poszczególnych elementów systemu w zakresie niezbędnym dla działań operacyjnych. Każdy z podsystemów powinien zapewniać funkcje związane z zarządzaniem i utrzymaniem. Taka hierarchiczna, modułowa budowa systemu zarządzania pozwala na rozbudowę systemu w czasie poprzez dołączanie nowych elementów i uzupełnianie o nowe funkcje. Jeżeli elementy sprzętu czy oprogramowania nie zostały opisane, a istnieje konieczność ich zainstalowania w celu zapewnienia wymaganej funkcjonalności, to takie oprogramowanie i sprzęt jest przedmiotem zamówienia i powinien być ujęty w cenie ofertowej. 1.6 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w programie funkcjonalno użytkowym pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w programie funkcjonalno użytkowym, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 1.7 Gmina Łomianki, działając na podstawie art. 31 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2015 r. poz. 2164) przed wszczęciem niniejszego postępowania zastosowała dialog techniczny. 1.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7-9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 700,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja - przy czym, Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oraz dłuższego niż 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach