Przetargi.pl
wykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej. PRZETARG II

Polska Akademia Nauk Dom Rencisty ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Chodkiewicza 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7564116, 7547176 , fax. 22 7564116
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Dom Rencisty
    ul. Chodkiewicza 3/5 3/5
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22 7564116, 7547176, fax. 22 7564116
    REGON: 00032571300180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka zapewniająca całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub oso

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej. PRZETARG II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi demontaż istniejących okien i drzwi balkonowych oraz ścian kurtynowych z drzwiami wejściowymi do budynku i drzwiami wyjściowymi na taras demontaż istniejących drzwi zewnętrznych montaż nowych ścian kurtynowych w wejściach do budynku od frontu i na taras zmniejszenie szerokości istniejących otworów okiennych i drzwiowych poszerzenie otworów na drzwi balkonowe od strony okna poprzez wykucie części muru pod parapetem zamontowanie nowych okien i drzwi zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych, plastikowych usunięcie ewentualnych uszkodzeń tynków wewnętrznych powstałych w trakcie prowadzenia robót uzupełnienie podłogi z paneli w progach drzwi balkonowych pomalowanie całych ościeży murowanych ociepleniem ścian zewnętrznych demontaż istniejących instalacji na zewnętrznych ścianach budynku, rozebranie istniejącej nawierzchni balkonów płytek ceramicznych wraz z podkładem betonowym, wykonanie nowej betonowej warstwy, położenie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej, wykonanie nowych obróbek blacharskich , ocieplenie ścian zewnętrznych ocieplenie balkonów od spodu wykonanie na ścianach do poziomu parteru tynku cienkowarstwowego, cokołowego wykonanie na pozostałych ścianach tynku cienkowarstwowego, mineralnego wykonanie zewnętrznych parapetów okiennych naprawa uszkodzeń betonowego wypełnienia balustrad balkonowych, pokrycie ich tynkiem cienkowarstwowym oczyszczenie z rdzy i pomalowanie wszystkich elementów stalowych przyklejenie do płyt Pecidur płytek gresowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna oraz przedmiar stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma charakter wyłącznie orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokonanie przez Wykonawcę własnych pomiarów na terenie obiektu. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 8.00-16.00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się z Panem Jackiem Zaborowskim - Kierownikiem Administracji tel. 694495867 3. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z dokumentacji technicznej zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtowa. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną w oparciu o kosztorys oraz zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. 4. Kosztorys i zestawienia winny być dołączone do oferty. Ewentualne braki w wycenie koniecznych pozycji robót, materiałów i sprzętu nie ujętych w kosztorysie Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Kosztorys i zestawienia mogą stanowić jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz umożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że ewentualne użyte w dokumentacji przykłady nazw własnych produktów lub producentów mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne tzn. takie które swoimi parametrami technicznymi, funkcjonalnymi i estetycznymi odpowiadają produktowi wzorcowemu. 6. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej 5000,00 (pięć tysięcy) złotych (PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 43124063511111001038084347. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu dokonania przelewu. 5. Dalsze postępowanie dotyczące przechowywania, zwrotu bądź zatrzymania wadium reguluje art.46 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dr.pan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach