Przetargi.pl
Wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa lokalnej sieci komputerowej

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa lokalnej sieci komputerowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wdrożenie bramki SSL-VPN: a) przygotowanie wstępnej koncepcji wdrożenia, b) dostawę urządzenia, odpowiednich licencji i dokumentacji, c) konfigurację urządzenia przy uwzględnieniu architektury sieci Zamawiającego i jego wymagań, d) wykonanie dokumentacji obejmującej aktualną konfigurację, metody obsługi w zakresie analizy działania, analizy bezpieczeństwa chronionych obszarów sieci oraz archiwizacji i odtwarzania konfiguracji, e) szkolenie administratorów Zamawiającego potwierdzone stosownym certyfikatem - min. 1 dzień dla 3 osób. 2) Wdrożenie scentralizowanego, zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem sieci lokalnej SIEM i NBAD: a) przygotowanie wstępnej koncepcji wdrożenia, b) dostawę urządzenia i odpowiednich licencji, c) konfigurację urządzenia i oprogramowania przy uwzględnieniu architektury sieci Zamawiającego i jego wymagań wraz z niezbędną rekonfiguracją urządzeń obecnie pracujących w sieci Zamawiającego, d) wykonanie dokumentacji obejmującej aktualną konfigurację, metody obsługi w zakresie analizy zdarzeń w analizowanych obszarach sieci oraz archiwizacji i odtwarzania konfiguracji, e) szkolenie administratorów Zamawiającego potwierdzone stosownym certyfikatem - min. 2 dni dla 3 osób. 1.2. Szczegółowe zestawienie usługi i sprzętu zawarte jest w załączniku nr 1 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) dysponują lub będą dysponować min 1 osobą na stanowisko kierownika projektu, która posiada certyfikat ukończenia szkoleń produktowych producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami (dla każdego zadania opisanego w pkt 1) i 2) siwz min jedna osoba), które przeszły odpowiednie szkolenie i uzyskały najwyższy stopień certyfikacji producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania, c) posiadają status certyfikowanego partnera producenta sprzętu i oprogramowania, d) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 dostawy wraz z wdrożeniem odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wdrożeniu produktów producenta oferowanego rozwiązania, tj. co najmniej jedno wdrożenie systemu dostępu do sieci w technologii SSL VPN i jedno wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem SIEM, NBAD. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 5. Ocena spełniania ww. warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą (spełnia, nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatów). 4. Certyfikat dla wykonawcy wystawiony przez producenta sprzętu i oprogramowania lub umowa partnerska. 5. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6. Dokumenty potwierdzające, że czynności wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605 ze zm.) i oświadczenia, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach