Przetargi.pl
Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwestycji pn: Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego. Zadanie realizowane ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie: 1) programu funkcjonalno-użytkowego pn. Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego - wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem, budowy peronu kolejowego, budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków oraz kanalizacji teletechnicznej, uzyskanie wszelkich zezwoleń niezbędnych do realizacji robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych wg opracowanej dokumentacji, 2) dokumentacji projektowej Budowy oświetlenia drogowego Nowy Kisielin, ul. Syrkiewicza - część II - wykonanie robót budowlanych oświetlenia drogowego w ul. Syrkiewicza. 3. Lokalizacja: Gmina Zielona Góra, obręb Nowy Kisielin, dz. nr: 15/32, 15/33, 15/35, 15/36, 15/38, 15/39, 16/5, 18, 29/12, 29/13, 78/6, 78/7, 313/1, 314 oraz dz. nr 395 (teren zamknięty). 4. Termin realizacji zadań ustala się zgodnie z poniższymi etapami: 1) etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 20 czerwca 2014r., 2) etap II - wykonanie dokumentacji projektowej budowy peronu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 21 lipca 2014r., 3) etap III - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni w terminie do dnia 31 października 2014r., 4) etap IV - wykonanie pozostałych robót budowlanych w terminie do dnia 15 grudnia 2014r. 5) etap V - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na zrealizowane obiekty w terminie do 15 stycznia 2015r. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym pn. Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego oraz w oparciu o dokumentację projektową Budowy oświetlenia drogowego Nowy Kisielin, ul. Syrkiewicza - część II stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ. 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 5.000.000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, 3)Tabelę elementów rozliczeniowych stanowiącą załącznik do umowy; 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na zrealizowany przedmiot zamówienia gwarancji na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy, w tym okres gwarancyjny dla zieleni wraz z pielęgnacją - 12 miesięcy od daty odbioru robót, okres gwarancyjny oznakowania poziomego grubowarstwowego termoplastycznego - 24 miesiące od daty odbioru robót, oznakowania poziomego taśmami prefabrykowanymi wtapianymi w warstwę ścieralną - 60 miesięcy od daty odbioru robót, oznakowania poziomego cienkowarstwowego - 12 miesięcy od daty odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach