Przetargi.pl
Utwardzenie terenu kostką brukową wraz z obrzeżami

Gmina Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-602 Chrostkowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2870039 wew.44 , fax. 542 870 039
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrostkowo
    87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2870039 wew.44, fax. 542 870 039
    REGON: 91086652500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrostkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie terenu kostką brukową wraz z obrzeżami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu kostką brukową wraz z obrzeżami w miejscowości Chrostkowo na działkach nr 421 i 338/15. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej i nie służy Wykonawcy do skalkulowania ceny oferty, a jedynie wskazuje ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów robót. 3. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji projektowej czy przetargowej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony na wzór przedmiaru robót dostarczy tylko Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Kosztorys należy dostarczyć do dnia podpisania umowy. 5. Przebudowę drogi gminnej należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę, 3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając na względzie mienie Zamawiającego i własne, 4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robot, 5) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia, 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów, 7) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robot, 8) Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z załączoną szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy. 7. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 8. Od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać. 9. Prowadzenie na bieżąco i przechowywanie dokumentów budowy (w tym dziennika budowy), w formie zgodnej z prawem budowlanym. 10. Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inspektorskiego, zobowiązany jest odkryć lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w 2 (dwóch) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym typu CD. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostępnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostępnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf, *dxf i *dwg. 12. Kompletowanie w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, jak i kompletu dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy m.in. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 13. Mogące występować w dokumentacji projektowej nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tz. ofert, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 14. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, w tym zgodę projektanta na zmiany, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy złożyć do niniejszego postępowania 1) Dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) – Załącznik nr 1; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; e) Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Dokumenty składane po ogłoszeniu informacji na temat złożonych ofert: a) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zgodne z załączonym wzorem) – Załącznik nr 2 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach