Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2009-2010 cz. 2

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2009-2010 cz. 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje utrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę WADOWICE w sezonie 2009-2010 z podziałem na następujące zakresy : a) Zakres 6 - Drogi gminne w Choczni; b) Zakres 8 - Drogi gminne w Kleczy Górnej i Wysokiej c) Zakres 12 - Drogi gminne w Kaczynie; d) Zakres 13 - Drogi gminne w Ponikwi. e) Zakres 14- Drogi gminne w Stanisławiu Górnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy oraz musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednich maszyn w tym :; - dla zakresu 6 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 8 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 12 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 13 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); dla zakresu 14 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty; - Informację o dysponowaniu lub możliwości dysponowania sprzętem i środkami transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty: -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i środków transportu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał maszyny którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3A do formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach