Przetargi.pl
Modernizacja sal wykładowych Politechniki Krakowskiej z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych Wydział Mechaniczny al. Jana Pawła II 37; Kraków. Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, działanie 1.1A Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sal wykładowych Politechniki Krakowskiej z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych Wydział Mechaniczny al. Jana Pawła II 37; Kraków. Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, działanie 1.1A Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa auli A1 - A2 o wysokości 2 kondygnacji - I i II piętro wraz z instalacjami wewnętrznymi: instalacją elektryczną wraz z linią kablową zasilającą system wentylacji i klimatyzacji, instalacją schładzania powietrza ,wodą lodową i przebudową wentylacji w budynku nr 5 (17-1) Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej w zakresie: 1. Roboty budowlane: -rozebranie istniejących warstw posadzkowych do wylewki betonowej, usunięcie warstwy kleju, uzupełnienie ubytków, wykonanie warstwy wyrównującej, -demontaż istniejącego sufitu podwieszanego, -demontaż istniejących siedzisk i ławek w salach audytoryjnych oraz demontaż szaf w sali konsultacyjnej, -demontaż drewnianego pulpitu katedry, -demontaż istniejącej boazerii, -demontaż istniejących tablic, -demontaż istniejących rolet pionowych, -demontaż drzwi na poziomie I i II piętra, -wykonanie nowych warstw posadzkowych według projektu, -montaż siedzisk, -montaż tablic, -poszerzenie biegu schodów do wymaganej przepisami szerokości, -przedłużenie stopni, -wykonanie sufitu podwieszanego, -montaż paneli akustycznych, -montaż rolet (kasety i prowadnice), -wykończenie ścian, -uzupełnienie stopni audytoryjnych, -montaż drzwi, 2. Roboty wod.-kan.: - wymiana umywalki, wymiana termy dla umywalki w sali A2, 3. Roboty wentylacji mechanicznej, klimatyzacji: - dostosowanie istniejących anemostatów do projektowanego sufitu podwieszanego, - instalacja klimakonwektorów w suficie, - prace instalacyjne (instalacja klimatyzacji, wentylacji mechanicznej), 4. Roboty instalacji c.o.: -demontaż 4 grzejników konwekcyjnych (po 2 w każdej auli), -demontaż grzejników na ścianach A (A1) i E (A2), -demontaż grzejników w miejscu uzupełnienia stopni audytoryjnych. 5. Roboty elektryczne: -wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia górnego oraz montaż nowych opraw oświetleniowych, -wykonanie nowej instalacji nagłaśniającej, -wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej wszystkie urządzenia, -wykonanie instalacji DSO oraz czujek pożarowych w przestrzeni ponad sufitem podwieszanym. -przebudowa instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i przeszkodowego -przebudowa instalacji gniazd prądowych -przebudowa instalacji zasilania rolet -przebudowa tablic piętrowych w zakresie zabezpieczeń obwodów i elementów sterowniczych -wykonanie w salach wykładowych instalacji SAP i DSO w sposób umożliwiający w przyszłości wpięcia do nowo powstałego system SAP i DSO dla całego budynku, - wyposażenie sali w instalacje multimedialne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 45000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymienionymi poniżej .: a). kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b). kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. c). kierownikiem branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2 ) Wykonawca musi wykazać, że jako główny wykonawca lub podwykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim , śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny ) w tym co najmniej jedną w obiektach szkolnych, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (to znaczy takie roboty, które obejmowały wykonanie robót budowlanych, wod-kan, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji , c.o., elektrycznych z instalacjami multimedialnymi) i wartością niemniejszą niż 800.000,00 PLN każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę niemniejszą niż 1.000.000 PLN nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ, (W wykazie wykonanych robót należy przedstawić szczegółowy zakres wykonanych prac) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach