Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia i orynnowania na budynku socjalno - gospodarczym Gospodarstwa Nasienno - Szkółkarskiego w Jodłówce

Nadleśnictwo Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Łany 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6125149 , fax. 014 6125149
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Brzesko
    ul. Łany 6 6
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6125149, fax. 014 6125149
    REGON: 35054561300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia i orynnowania na budynku socjalno - gospodarczym Gospodarstwa Nasienno - Szkółkarskiego w Jodłówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - demontaż pokrycia dachu o pow. ca 900 m2 z płyt eternitu falistego i usunięcie na wysypisko w celu jego utylizacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. ( Dz. U. nr 71 z 2004 r. , poz. 649 ); - zdemontowanie istniejącego łacenia dachu i ponowne ołacenie łat pod pokrycie blachą powlekaną dachówkową - pokrycie powierzchni dachu blachą powlekaną dachówkową w kolorze zieleń mat.; - montaż barier śniegowych oraz włazu dachowego - wymiana istniejącej instalacji odgromowej na dachu budynku; - wymiana orynnowania budynku na rynny z PCV;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ; Oddział Bochnia ; konto numer: 83124052081111000054753846 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. Nr 201w godzinach od 8.00 do 13.00 . 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 30.10.2009 r., do godz. 9.30 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają następujące warunki: - od co najmniej 2 lat prowadzą działalność w branży budowlanej, - wykonali roboty budowlane polegające na remoncie co najmniej jednego budynku mieszkalnego lub użytkowego w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia o wartości powyżej 50 tyś. zł. - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, - dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia 1. Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, z aktualnością jak dla dokumentu z pkt.1 ( wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczy osób fizycznych , wspólników lub urzędujących członków organu zarządzającego i podmiotów zbiorowych. 3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca , nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie , ze wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie z załącznikiem nr 5, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 50 tys. zł każdy z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest krócej niż 3 lata wykazać powyższe roboty budowlane z okresu działania. 6. Informację z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość środków na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 10 tys. zł wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie wykonawcy. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być złożone w osobnej teczce oznaczonej klauzula Dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r., nr 47, póz. 211 z późniejszymi zmianami). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach