Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016

Gmina Mszana ogłasza przetarg

  • Adres: 44-325 Mszana, ul. 1 Maja 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759740, 4759755
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszana
    ul. 1 Maja 81 81
    44-325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4759740, 4759755
    REGON: 27625868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Mszana, b) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Połomia, c) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Gogołowa, d) wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwach Mszana, Połomia, Gogołowa. Wykazy ulic i miejsc do zimowego utrzymania stanowią załączniki nr 1, nr 2, nr 3 do projektu umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ. Warunki wykonywania usługi: a) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać możliwość załadunku materiałów przeznaczonych do likwidacji śliskości na drogach i chodnikach bez konieczności wyjazdu poza teren Gminy. b) Usługa wykonywana będzie w dni robocze, niedziele i święta, w systemie całodobowym, nie zależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. c) Do realizacji usługi Wykonawca używać będzie sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg przepisów o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i ppoż. d) Wykonawca umożliwi zabudowę systemu monitorowania pracy sprzętu pracującego przy realizacji umowy a także zapewni całodobową łączność osoby odpowiedzialnej jak również operatorów sprzętu z pracownikiem Urzędu Gminy. e) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję wykonanych prac oraz panujących warunków pogodowych na kartach pracy oraz składać meldunki z wykonanych prac codziennie odpowiedzialnemu pracownikowi Urzędu Gminy. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejezdność wszystkich dróg do godz. 5.00 rano, natomiast uprzątnięcie śniegu z parkingów do godz. 7.00 rano. g) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania dróg na całej szerokości jezdni, odśnieżania skrzyżowań na całej powierzchni, na wąskich drogach w widocznych miejscach do odśnieżania tzw. mijanek jak również do odśnieżania chodników h) W przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego dyspozytora, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 1,5 godz. od wydania polecenia rozpoczęcia. i) W razie konieczności Wykonawca ustawi udostępnione przez Zamawiającego płotki przeciwśnieżne przy drogach gminnych w miejscach wskazanych przez odpowiedzialnego pracownika UG. j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość i bezpieczeństwo wykonywanych robót. k) Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający innym użytkownikom dróg. l) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za wszelkie szkody wyrządzone w toku wykonywania prac objętych niniejszą umową jak również szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, m) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia sprzętu zabudowanego do monitorowania prac. n) Rozliczenie czasu pracy następuje na podstawie odczytów systemu monitorowania czasu pracy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie informować odpowiedzialnego pracownika UG o ewentualnym wykorzystaniu do prac sprzętu nie posiadającego systemu monitorowania - pojazd taki może zostać użyty po uzyskaniu zgody pracownika UG a rozliczenie nastąpi na podstawie karty pracy pojazdu zatwierdzonej przez osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. Analogicznie niezwłocznemu zgłoszeniu podlega sytuacja jakiejkolwiek awarii systemu monitorowania czasu pracy. o) Do rozliczenia wykonywania usługi przyjmuje się faktyczny czas pracy wykonany przez Wykonawcę na terenie Gminy. Zamawiający nie zalicza jako czasu wykonywania usługi dojazdu jak również powrotu na teren bazy Wykonawcy. Zamawiający nie zalicza również czasu nieuzasadnionych przerw w wykonywaniu usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/bipkod/013/009/001
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach