Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni miejskiej i lasów komunalnych na terenie Krotoszyna w 2010 r

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7227454 , fax. 062 7228251
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    ul. Hugona Kołłątaja 7 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7227454, fax. 062 7228251
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni miejskiej i lasów komunalnych na terenie Krotoszyna w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie usług w zakresie utrzymania terenów zieleni i lasów komunalnych w Krotoszynie w 2010 r. Zamawiający zapewnia materiał niezbędny do wykonania usług tj. sadzonki drzew, krzewów, kwiatów sezonowych, nasiona trawy, paliki do drzew, nawozy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych : Cz. I zad. - Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej. Cz. II zad. - Bieżące utrzymanie, modernizacja istniejących, urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzewek i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów. Cz. III. zad. - Prace wykonywane w Parku im. Wojska Polskiego - obiekt zabytkowy. Cz. IV zad.- Utrzymanie lasów komunalnych zgodnie z -Uproszczonym planem urządzenia lasu komunalnego Miasta Krotoszyn na okres 01.01.2009-31.12.2018 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/. zapewnią osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. dla cz. I - kierownik robót z wykształceniem min. średnim oraz min. 3 pracowników fizycznych; dla cz. II - kierownik robót z wykształceniem wyższym ogrodniczym oraz min. 4 pracowników fizycznych, w tym jeden z nich winien mieć uprawnienia pilarza; dla cz. III - kierownik robót z wykształceniem wyższym ogrodniczym oraz min. 2 pracowników- w tym jeden z nich powinien posiadać uprawnienia pilarza. Ponadto, jedna z wykazanych osób winna posiadać kwalifikacje w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej; dla cz. IV - kierownik robót - leśnik z wykształceniem min. średnim oraz min. 2 pracowników z uprawnieniami pilarzy. c/. dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia tj. dla cz. I : kosiarki spalinowe ( 2 szt.), pojazd mechaniczny do wywozu śmieci ( 1 szt.), sprzęt do odśnieżania i posypywania alejek i chodników (np. ciągnik ogrodniczy z pługiem do odśnieżania) - 1 szt., podstawowe narzędzia ogrodnicze typu grabie/łopaty/miotły ( 4 kpl.); dla cz. II: pojazd transportowy do przewozu materiałów ( 1szt.), beczkowóz do podlewania roślin (1 szt.), walec ogrodniczy ( 1 szt.), podstawowe narzędzia ogrodnicze typu sekatory, motyczki do pielenia ( 4 kpl.), piły spalinowe ( 2 szt.), podnośnik koszowy ( 1sz.); dla cz. III : piły spalinowe ( 2 szt.), pojazd transportowy do przewozu materiałów i urobku po cięciach drzew i do przewozu materiałów (1 szt.), podnośnik koszowy do prac na wysokościach ( 1 szt.), podstawowe narzędzia ogrodnicze typu grabie/łopaty (3 kpl.); dla cz. IV : piły spalinowe ( 2 szt.), pojazd transportowy do wywozu drewna ( 1 szt.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień: dla cz. II - udokumentowanie kwalifikacji kierownika robót oraz przedstawienie uprawnienia pilarza; dla cz. III - udokumentowanie kwalifikacji kierownika robót , przedstawienie uprawnienia pilarza oraz udokumentowanie kwalifikacji -dla jednej z wykazanych osób - w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, której potwierdzeniem winno być: - zaświadczenie kwalifikacyjne w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej; lub - posiadanie tytułu zawodowego magistra uzyskanego po ukończeniu studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbycie po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków (na potwierdzenie powyższego Zamawiający wymaga opinii wojewódzkiego konserwatora zabytków, właściwego dla miejsca położenia zabytku, w którym prace te były wykonywane); dla cz. IV - udokumentowanie kwalifikacji kierownika robót oraz przedstawienie uprawnień pilarzy. 4/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/. 5/.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 6/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca /jeśli dotyczy/. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach