Przetargi.pl
Zakup kamery cyfrowej do wydruków obrazów mammograficznych (ZP 07/2009)

Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów ogłasza przetarg

  • Adres: 61-863 Poznań, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8518627 , fax. 061 8518627 w. 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów
    ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 24/26
    61-863 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8518627, fax. 061 8518627 w. 15
    REGON: 63125560000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.open.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kamery cyfrowej do wydruków obrazów mammograficznych (ZP 07/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki kamery cyfrowej służącej do wydruków obrazówm mammograficznych. Parametry szczegółowe urządzenia opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent musi spełniać warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie orazdysponować potencjałem technicznym - w ostatnich trzech latach Wykonawca realizował co najmniej dwa zamówienia publiczne dotyczące sprzętu tego typu o wartości nie mniejszej od wartości niniejszego zamówienia 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z suma gwarancyjna w wysokości 100% proponowanej przez siebie ceny realizacji zamówienia 4. nie podlegać wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny będzie również dokument wystawiony wcześniej, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie) 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego orza właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. wypełnione załączniki od 1 do 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.open.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach