Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów ogłasza przetarg
- Adres: 61-863 Poznań, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8518627 , fax. 061 8518627 w. 15
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 24/26
61-863 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8518627, fax. 061 8518627 w. 15
REGON: 63125560000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.open.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kamery cyfrowej do wydruków obrazów mammograficznych (ZP 07/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki kamery cyfrowej służącej do wydruków obrazówm mammograficznych. Parametry szczegółowe urządzenia opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent musi spełniać warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie orazdysponować potencjałem technicznym - w ostatnich trzech latach Wykonawca realizował co najmniej dwa zamówienia publiczne dotyczące sprzętu tego typu o wartości nie mniejszej od wartości niniejszego zamówienia 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z suma gwarancyjna w wysokości 100% proponowanej przez siebie ceny realizacji zamówienia 4. nie podlegać wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny będzie również dokument wystawiony wcześniej, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie) 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego orza właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. wypełnione załączniki od 1 do 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.open.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa systemu do pośredniej radiologii cyfrowej dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie DZ-751-47/14
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa cyfrowego aparatu RTG kostno-płucnego wraz z adaptacja pomieszczeń
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa cyfrowego aparatu kostno-płucnego wraz z adaptacją pomieszczeń
Dodano: 2013-04-02