Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7654300 , fax. (062) 7642032
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7654300, fax. (062) 7642032
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza, w którym dane będą przesyłane drogą radiową. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie trzech punktów kamerowych obejmujących część Śródmieścia (PK 13, 17, 23) oraz wyposażenie stanowiska odbioru na policji, zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, które to dokumenty stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wraz z nią zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Ustalono, że każdy z projektowanych punktów kamerowych będzie miał analogiczną budowę i będzie złożony ze zintegrowanej kamery szybkoobrotowej, odpowiedniej anteny kierunkowej oraz szafki telekomunikacyjnej wewnętrznej, w której umieszczone zostaną niewielkie zasilacze UPS umożliwiające podtrzymanie pracy kamer w przypadku braku zewnętrznego zasilania. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie korzystania z mediów tj. prądu, wody, wykonania wszelkich badań i prób celem potwierdzenia sprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia, do posprzątania pomieszczeń wraz z usunięciem pustych opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia, do wykonania dokumentacji powykonawczej oraz do przeszkolenia 15 użytkowników. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od terminu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453170002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia: a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN każde, polegających na budowie lub rozbudowie lub modernizacji monitoringu wizyjnego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm., zwaną w ogłoszeniu: ustawą). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w Opisie warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w Opisie warunków udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2a) Opisu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który wykaże spełnienie wyżej wymienionego warunku otrzyma 10 punktów, za każde następne należycie wykonane zamówienie (potwierdzone odpowiednimi dokumentami) polegające na budowie lub rozbudowie lub modernizacji monitoringu wizyjnego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN Wykonawca otrzyma dodatkowo po 5 pkt. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 40 pkt. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tą samą liczbę punktów, to o kolejności w zbiorczej ocenie (klasyfikacji) decydować będzie najwyższa łączna wartość brutto zamówień, za które Zamawiający przyznał punkty (im wyższa wartość zamówień tym wyższa lokata w rankingu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków*; 3) wykazu zamówień (lp., nazwa i adres odbiorcy- zamawiającego, przedmiot zamówienia wraz z podaniem zakresu prac, wartości zamówienia w PLN brutto, terminu realizacji zamówienia) spełniających warunki, o których mowa w pkt 2a) Opisu warunków udziału w postępowaniu, 4) dokumentów potwierdzających, że wykonane zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 3) zostały wykonane należycie. Wykonane zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie wniosków, 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania wniosków). Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do wniosku ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2), 4) i 5) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do wniosków: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), 2) w przypadku, gdy wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ---
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach