Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych oraz mycie wiat przystankowych na przystankach autobusowych komunika-cji miejskiej na terenie miasta Świdnicy przez okres 4 lat ( 2009 - 2013 )

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych oraz mycie wiat przystankowych na przystankach autobusowych komunika-cji miejskiej na terenie miasta Świdnicy przez okres 4 lat ( 2009 - 2013 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE A. Utrzymanie w czystości przez okres 4 lat przystanków wymienionych w za-łączniku nr 1 do umowy polegające na: a/ oczyszczanie polegające na zamiataniu mechanicznym lub ręcznym i usuwa-niu nieczystości zalegających na przystankach, w tym również usuwanie traw i chwastów wyrastających na przystankach zgodnie z harmonogramem przedsta-wionym w załączniku 1a do umowy b/w okresie trwania Akcji Zimowego Utrzymania Dróg po otrzymaniu polece-nia od zamawiajacego, należy tylko usuwać nieczystości stałe zgodnie z harmo-nogramem przedstawionym w załączniku nr 1 b do umowy, c/ systematycznym, w ciągu całego roku (nie dopuszczającym do przepełnienia kosza) opróżnianiu ustawionych na przystankach autobusowych koszy na śmieci będących własnością Wykonawcy i wywóz gromadzonych w nich odpadów komunalnych na wysypisko. Utrzymywaniu koszy w czystości i w stanie zdat-nym do eksploatacji, d/myciu ławek na przystankach autobusowych w miarę potrzeb na bieżąco lub polecenie Zamawiającego. Prace utrzymania w czystości przystanków należy wykonać w godz. 5.00 - 12.00. ZADANIE B. Utrzymanie w czystości ( mycie ) przez okres 4 lat wiat przystankowych wy-mienionych w załączniku nr 1 do umowy polegające na myciu raz na miesiąc (ostatnia dekada każdego miesiąca) wiat przystankowych (ściany i dach ) oraz oczyszczanie rynienek odprowadzających wody opadowe z dachu wiaty. Mycie wiat należy wykonać przy użyciu urządzeń ciśnieniowych, a tam gdzie jest to konieczne ręcznie przy zastosowaniu przeznaczonych do tego celu sku-tecznych środków chemicznych usuwających wszelkie nieczystości i zabrudze-nia, w tym zabrudzenia sprayem czy markerem. Proces mycia należy przepro-wadzać w godzinach nocnych (2300- 500). Wykonanie mycia należy niezwłocz-nie, jednak nie później niż w godzinach rannych następnego dnia roboczego zgłosić zamawiającemu, celem umożliwienia sprawdzenia jakości wykonanego zadania i sporządzenia protokółu odbioru. W trakcie trwania Akcji Zimowego Utrzymania Dróg oraz przy niesprzyjają-cych warunkach atmosferycznych ( temperatury powietrza poniżej 0? C) wyko-nywanie mycia wiat może być zawieszone przez Zamawiającego lub wykony-wane w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: po 2000zł na każde z zadań
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art.24 oraz spełniają warunki wskazane w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 , poz.1655) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynno-ści, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: ZADANIE A- wymagania minimum to: wykonanie w ciągu dwóch lat ( 2007-2008) prac odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 30 000,00 zł. , zatrudnianie nie mniej niż 4 osób w ciągu ostatnich dwóch lat ( 2007-2008) oraz posiadanie samochodu śmieciarki lub pojazdu przystosowanego do przewozu odpadów ZADANIE B - wymagania minimum to: wykonanie w ciągu dwóch lat ( 2007-2008) prac odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 000,00zł. , zatrudnianie nie mniej niż 2 osób w ciągu ostatnich dwóch lat ( 2007-2008) oraz posiadanie samochodu z urządzeniem do mycia ciśnieniowego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz przedstawią następujące dokumenty: ocena dokonywana będzie na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZADANIE A. a/ aktualny odpis (odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem , z którego to dokumentu wynika , że oferent prowadzi działalność gospodarczą przez okres nie krótszy niż 2 lata wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2 do oferty b/ informację o wielkości zatrudnienia pracowników w ostatnich dwóch latach (2007-2008), przy założeniu, że średni poziom zatrudnienia z ostatnich dwóch lat , gwarantujący właściwe wykonanie zadania nie może być niższy niż 4 osoby -załącznik nr 3 do oferty c/ kopię aktualnego zezwolenia Prezydenta Miasta Świdnica na świadczenie usług związanych z transportem i usuwaniem odpadów lub zaświadczenie z Re-feratu Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Świdnicy informujące o kompletności złożonego wniosku o wydanie zezwolenia - załącznik nr 4 do oferty d/ posiadanie aktualnej umowy na składowanie odpadów komunalnych na wy-sypisku lub zgodę właściciela(zarządcy) składowiska na przyjęcie odpadów ko-munalnych z terenu miasta Świdnica- załącznik nr 5 do oferty e/ oświadczenia oferenta w sprawie przetargu- załącznik nr 6 do oferty f/ wykaz posiadanego sprzętu , wymagane minimum to: -samochód śmieciarka do wywozu odpadów stałych lub pojazd przystosowa- ny do wywozu odpadów stałych z zabezpieczeniem przed rozwiewaniem od- padów - załącznik nr 7 do oferty g/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat (2007-2008) prac odpowia-dających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o war-tości łącznej nie mniejszej niż 30 000 zł. z podaniem daty i miejsca wykonywa-nia oraz nazwy zleceniodawcy - załącznik nr 8 do oferty h/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10000 zł. - załącznik nr 9 do oferty i/ dowód wpłaty wadium - załącznik nr 10 do oferty j/ parafowany projekt umowy - załącznik nr 11 do oferty ZADANIE B. a/ aktualny odpis (odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem , z którego to dokumentu wynika , że oferent prowadzi działalność gospodarczą przez okres nie krótszy niż 2 lata wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2 do oferty b/ informację o wielkości zatrudnienia pracowników w ostatnich dwóch latach (2007-2008), przy założeniu, że średni poziom zatrudnienia z ostatnich dwóch lat , gwarantujący właściwe wykonanie zadania nie może być niższy niż 2 osoby -załącznik nr 3 do oferty c/ oświadczenia oferenta w sprawie przetargu- załącznik nr 4 do oferty d/ wykaz posiadanego sprzętu , wymagane minimum to: -samochód posiadający urządzenie do mycia ciśnieniowego- załącznik nr 5 do oferty e/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat (2007-2008) prac odpowia-dających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o war-tości łącznej nie mniejszej niż 20 000 zł. z podaniem daty i miejsca wykonywa-nia oraz nazwy zleceniodawcy - załącznik nr 6 do oferty f/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10000 zł. - załącznik nr 7 do oferty g/ dowód wpłaty wadium - załącznik nr 8 do oferty h/ parafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach