Przetargi.pl
Utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 21 sztuk wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 21 sztuk wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 21 sztuk wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Zgorzelec. 2) Zakres przedmiotowy zadania w szczególności obejmuje: 1. demontaż uszkodzonych elementów wiat oraz uzupełnienie elementów brakujących, tj. szyb (w okresie 12 miesięcy przewiduję się wymianę szyb na maksymalnej powierzchni 130,00 m2), listew mocujących i uszczelek, elementów dachowych, ławek, koszy. 2. bieżące utrzymanie wszystkich elementów wiat przystankowych w czystości poprzez mycie ścian, dachu i ławek, usuwanie napisów (graffiti) i nielegalnie naklejanych ogłoszeń, 3. wymianę lub naprawę uszkodzonych lub zużytych elementów wiaty (ścianki boczne, ścianka tylna, dach, ławki), 4. malowanie elementów metalowych i drewnianych wiat (ławki, słupki), 5. zabezpieczenie wiat zniszczonych lub zdewastowanych w wyniku ataków wandalizmu albo kolizji drogowych, 6. demontaż całej wiaty przeznaczonej do likwidacji, 7. przeniesienie istniejącej wiaty przystankowej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 8. mycie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu wiat przystankowych w miesiącach od kwietnia do października każdego roku, 9. sprzątanie na bieżąco oraz na każde wezwanie Zamawiającego wiat przystankowych oraz terenu wokół wiat w odległości do 0,5 m, poprzez koszenie, usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu i innych zanieczyszczeń, 10. w okresie zimowym bieżące usuwanie śniegu z powierzchni wiat (w tym usuwanie śniegu i zwisających sopli z dachu wiat) umożliwiające swobodne dojście oraz korzystanie z wiaty, 11. bieżący przegląd stanu technicznego i estetyki wiat przystankowych, 12. comiesięczne sporządzanie protokołu z wykonanych prac, przekazywane do akceptacji Zamawiającemu w terminie do 3 dni po zakończeniu danego miesiąca - w wersji papierowej. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół stanowić będzie podstawę do wypłaty wynagrodzenia. 3) Wykaz wiat przystankowych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.100,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 18 ppkt.1) SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 22 ppkt. 2) lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.49.2013 / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 22 ppkt. 7) SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 22 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 22 ppkt. 7) SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach