Przetargi.pl
Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław. Znak postępowania: ZP/PN/68/2016/WTR.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław. Znak postępowania: ZP/PN/68/2016/WTR.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa przystanków komunikacji zbiorowej, organizowanej przez Gminę Wrocław, obejmująca: 1) wywieszanie (wymianę) rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej w gablotach na słupkach i w wiatach przystanków komunikacji zbiorowej oraz usuwanie z nich rozkładów jazdy i informacji, które utraciły ważność, 2) oznaczanie na znakach przystankowych numerów linii, których pojazdy zatrzymują się na danym przystanku, 3) oznaczanie przystanków wyłączonych z ruchu (zasłanianie pokrowcem), 4) stałą kontrolę (monitorowanie) czynnych w danym miesiącu kalendarzowym przystanków oraz uzupełnianie (bez dodatkowych zleceń Zamawiającego) brakujących, zniszczonych lub nieczytelnych rozkładów jazdy i pozostałych informacji pasażerskich a także usuwanie informacji, które utraciły ważność, a także usuwanie z gablot przeznaczonych na rozkłady jazdy materiałów umieszczonych bez wiedzy i zgody Zamawiającego 5) ustawianie, demontaż, bieżącą konserwację i naprawę awaryjnych słupków przystankowych, 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: a) Zadanie I - obejmuje obsługę przystanków zlokalizowanych w północno-zachodniej i południowozachodniej częściach miasta, wykazanych w Załączniku nr 3A do umowy na to zadanie, b) Zadanie II - obejmuje obsługę przystanków zlokalizowanych w północno-wschodniej i południowo-wschodniej częściach miasta, wykazanych w Załączniku nr 3B do umowy na to zadanie. Wykonawca może się starać o realizację jednego lub dwóch zadań jednocześnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zamówienia: a) co najmniej 6 osób, w tym 2 osoby posiadające aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciw wskazań do pracy na wysokościach; b) co najmniej 3 samochody (osobowe, osobowo-ciężarowe), w tym 1 dostawczy, c) sprzęt umożliwiający pracę na wysokości 3-5 m od poziomu peronu (chodnika): 2 drabiny rozkładane (długości 3 m i 5 m); d) telefon całodobowy (numer należy podać najpóźniej w momencie zawarcia umowy), bez obciążenia faksem lub modemem (utrzymanie dyżurów w razie nagłej konieczności zabezpieczenia obiektów objętych obsługą), e) urządzenie typu faks (numer należy podać najpóźniej w momencie zawarcia umowy) czynne całą dobę, f) minimum 2 (dwie) kopiarki (drukarki), pozwalające na kopiowanie (drukowanie z pliku w formacie pdf) rozkładów jazdy i innych informacji pasażerskich. g) 3 rurowe słupki awaryjne wraz z tablicami znaku przystanku z możliwością dowolnego umieszczenia na nich piktogramów D-15 lub D-17 oraz oznaczenia numerów linii, h) 12 metalowych gablot formatu 2xA4 (w pionie) na rozkłady jazdy i informacje pasażerskie posiadającymi zamykane zabezpieczenie (osłonę) z przeźroczystego poliwęglanu o grubości minimum 3 mm wraz z obejmami do montażu na rurowych słupkach przystankowych, i) 40 pokrowców przystanek nieczynny a w uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zwiększyć posiadaną liczbę pokrowców. Uwaga: (ww. ilości osób i urządzeń dotyczą jednego zadania, czyli w przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca musi zapewnić ich podwójną ilość.) 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy) oraz zgodnie z ofertą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania I - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); Dla zadania II - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklaracja Wykonawcy wymiany w ciągu pierwszego miesiąca realizacji (..)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach