Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Wałbrzycha

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Wałbrzycha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z technicznym utrzymaniem przystanków komunikacji miejskiej. Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: 246 przystanków, w tym 116 wiat. Uwaga: Zakres rzeczowy może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku gdy Zamawiający zawrze umowę użytkowania wiaty przystankowej w celach reklamowych. Zakres rzeczowy może ulec zwiększeniu w przypadku utworzenia nowych przystanków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 3. dysponują lub będą dysponować do realizacji zamówienia grupą roboczą składającą się z minimum 4 pracowników, w tym 3 pracowników na stanowiskach robotniczych i 1 pracownikiem z uprawnieniami do nadzorowania tych prac, tj. posiadającym uprawnienia drogowe lub budowlane oraz będącym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB), 4. dysponują lub będą dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia. Niezbędne minimum sprzętowe i transportowe przedstawia się następująco: - samochód dostawczy min. 0,9 t - 1 szt., - agregat przewoźny (przenośny) prądotwórczo-spawalniczy - 1 szt., - drabina - 2 szt., - wiertarka - 2 szt., - myjka ciśnieniowa - 1 szt., - szlifierka kątowa - 1 szt., 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, co najmniej 1 usługę wykazującą spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, tzn.: a) min. 1 usługę dot. prac utrzymaniowo - konserwacyjnych urządzeń przystankowych (obejmującą łącznie wiaty, oznakowanie D-15, tablice pod rozkłady jazdy), realizowaną przez co najmniej 6 miesięcy i obejmującą co najmniej 50 szt. przystanków, lub b) min. 1 usługę związaną z wykonaniem oznakowania pionowego (utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i innych urządzeń związanych z pasem drogowym) realizowaną przez co najmniej 6 miesięcy, lub c) min. 1 usługę dot. prac utrzymaniowo - konserwacyjnych obiektów małej architektury, ławek i urządzeń parkowych, tj. remontów, napraw i konserwacji różnych typów obiektów realizowaną przez co najmniej 12 miesięcy, do zakresu usług wymienionych w lit. a i lit. c nie zalicza się usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku, 6. w trakcie realizacji umowy będą posiadać bazę na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha wyposażoną w narzędzia i urządzenia techniczne określone w pkt. 5.4) SIWZ. Ze względu na rodzaj wykonywanych prac (np. bieżącą wymianę rozkładów jazdy, wywieszanie i zdejmowanie komunikatów i mapek o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, bieżące usuwanie nielegalnych reklam, niezwłoczną likwidację stwierdzonych uszkodzeń i zniszczeń konstrukcji wiat przystankowych), Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy znajdowała się na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha i była wyposażona co najmniej w narzędzia i urządzenia techniczne określone w pkt. 5.4) SIWZ. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 6 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu. Z treści oświadczeń oraz dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich, 3. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich, 4. oświadczenie stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty w/w płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z pkt 5.3) SIWZ wraz z oświadczeniem, że pracownik nadzoru posiada uprawnienia do nadzorowania prac będących przedmiotem zamówienia, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że pracownik nadzoru posiada uprawnienia do nadzorowania prac będących przedmiotem zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.5) SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. wykaz narzędzi i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, zgodnie z pkt 5.4) SIWZ, 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń technicznych - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.7) SIWZ wskazał narzędzia i urządzenia techniczne, którymi będzie dysponował, 9. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług o których mowa w pkt. 5.5) SIWZ. W wykazie należy podać przedmiot zamówienia, wartość zamówienia, daty wykonania usług i odbiorców usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 10. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował bazą zlokalizowaną na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha, wraz z narzędziami i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia i/lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia bazy na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy). UWAGA Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.2), pkt. 6.3) i pkt. 6.4) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1) SIWZ składają także te podmioty. 2. Wykonawcy zagraniczni 1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 6.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy mogą spełnić tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Każdy z Wykonawców odrębnie musi spełnić wymóg niewykluczenia z postępowania (art. 24 Ustawy). Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić stosowne porozumienie (umowę). Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie powinna co najmniej zawierać następujące postanowienia: - zawiązanie porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy związanej z realizacją niniejszego zamówienia, - wskazanie Pełnomocnika, - zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, - zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania. Zamawiający zaleca, żeby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji były złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu 6 SIWZ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa w formie i treści w nim określonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach