Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie w podziale na zadania (liczba zadań 12):

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie w podziale na zadania (liczba zadań 12):
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie w podziale na zadania (liczba zadań 12): Zadanie 1 - Wynajem ładowarki o pojemności łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m - dla bazy w Obwodzie Drogowym w Sulimowie, w ilości do 104 godz. Zadanie 2 - Wynajem ładowarki o pojemności łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m - na terenie gminy Długołęka, w ilości do 100 godz. Zadanie 3 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Długołęka.(nośnik oraz piaskarka Wykonawcy) , w ilości do 180 godz. Zadanie 4 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Długołęka.(nośnik oraz piaskarka Wykonawcy) , w ilości do 180 godz. Zadanie 5 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Czernica. (nośnik oraz piaskarka Wykonawcy) , w ilości do 180 godz. Zadanie 6 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Św. Katarzyna (nośnik oraz piaskarka Wykonawcy), w ilości do 210 godz. Zadanie 7 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Żórawina (nośnik oraz piaskarka Wykonawcy), w ilości do 200 godz. Zadanie 8 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), dla gminy Długołęka.(nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 50 godz. Zadanie 9 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), dla gmin Czernica i Długołęka. (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 50 godz. Zadanie 10 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), dla gmin Św. Katarzyna i Żórawina. (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 50 godz. Zadanie 11 - Wynajem ładowarki Ł-200 lub Stalowa Wola lub równoważnej dla gmin Długołęka i Czernica, w ilości do 50 godz. Zadanie 12 - Wynajem ładowarki Ł-200 lub Stalowa Wola lub równoważnej dla gmin Św. Katarzyna i Żorawina, w ilości do 50 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 5. posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych. 6. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 7. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 8. usługi określone powyżej wykonali należycie; Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie - cena (koszt) - 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy żąda, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykonawca winien podpisać oświadczenia, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 5) posiada doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych. 6) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 7) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 8) usługi określone powyżej wykonał należycie; 9) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach