Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
ul. Kościuszki 131 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93195012300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie w podziale na zadania (liczba zadań 12): - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie w podziale na zadania (liczba zadań 12): Zadanie 1 - Wynajem ładowarki o pojemności łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m - dla bazy w Obwodzie Drogowym w Sulimowie, w ilości do 104 godz. Zadanie 2 - Wynajem ładowarki o pojemności łyżki min. 0,75m3 z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2m - na terenie gminy Długołęka, w ilości do 100 godz. Zadanie 3 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Długołęka.(nośnik oraz piaskarka Wykonawcy) , w ilości do 180 godz. Zadanie 4 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Długołęka.(nośnik oraz piaskarka Wykonawcy) , w ilości do 180 godz. Zadanie 5 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Czernica. (nośnik oraz piaskarka Wykonawcy) , w ilości do 180 godz. Zadanie 6 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Św. Katarzyna (nośnik oraz piaskarka Wykonawcy), w ilości do 210 godz. Zadanie 7 - Wynajem nośnika piaskarki o ładowności min. 6 Mg, typu Kiper Weiser, Nido (nowej generacji) lub równoważny, wyposażonego w sterownik regulujący szerokość rozsypywania i ilościowe podawanie mieszanki do posypywania dróg, w komplecie z pługiem odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), dla gminy Żórawina (nośnik oraz piaskarka Wykonawcy), w ilości do 200 godz. Zadanie 8 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), dla gminy Długołęka.(nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 50 godz. Zadanie 9 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), dla gmin Czernica i Długołęka. (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 50 godz. Zadanie 10 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), dla gmin Św. Katarzyna i Żórawina. (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 50 godz. Zadanie 11 - Wynajem ładowarki Ł-200 lub Stalowa Wola lub równoważnej dla gmin Długołęka i Czernica, w ilości do 50 godz. Zadanie 12 - Wynajem ładowarki Ł-200 lub Stalowa Wola lub równoważnej dla gmin Św. Katarzyna i Żorawina, w ilości do 50 godz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 5. posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych. 6. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 7. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 8. usługi określone powyżej wykonali należycie; Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie - cena (koszt) - 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy żąda, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykonawca winien podpisać oświadczenia, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 5) posiada doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych. 6) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 7) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 8) usługi określone powyżej wykonał należycie; 9) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Zakup kruszywa naturalnego wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 zadania. CPV 90.62.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych transportu rolnego na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka w 2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Dodano: 2016-06-28 - Zimowe utrzymanie dróg będących we władaniu Gminy Walim w sezonie zimowym 2016 - 2017
Dodano: 2016-05-24 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-05-17