Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości ulic, parkingów i placów oraz utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Miasta i Gminy Niemczy.

Gmina Niemcza ogłasza przetarg

  • Adres: 58-230 Niemcza, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8376999, 8376265
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemcza
    ul. Rynek 10 10
    58-230 Niemcza, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8376999, 8376265
    REGON: 89071788100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW: um.niemcza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości ulic, parkingów i placów oraz utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Miasta i Gminy Niemczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Utrzymanie w czystości ulic, parkingów i placów na terenie Niemczy. 1. W okresie letnim od 1 kwietnia do 31 października danego roku kalendarzowego: (przy czym w roku 2009 w okresie od 01.05.2009r do 31.10.2009 r.) a) zamiatanie ulic , parkingów i placów zapewniające czystość, zebranie i wywóz nieczystości (Najbliższe składowisko odpadów komunalnych znajduje się w Gilowie) b) usuwanie trawy przy krawężnikach, obrzeżach i na chodnikach, c) usuwanie błota i innych zanieczyszczeń z ulic, parkingów i placów 2. Sprzątanie przystanków autobusowych zlokalizowanych przy: a) ulicy B..Chrobrego - 1 przystanek( autobusy SKA ) b) ulicy B.Chrobrego - 1 przystanek ( autobusy PKS) c) ulicy Świerczewskiego - 1 przystanek (autobusy PKS) d) Oś Podmiejskie - 1 przystanek( autobusy SKA ) II.Utrzymanie zieleni miejskiej. 1. Codzienne sprzątanie terenów zielonych ze śmieci i zanieczyszczeń, 2. Koszenie ( raz w tygodniu ), usuwaniu skoszonej trawy i grabieniu jej, 3. Odchwaszczeniu trawników oraz ich odnawianie poprzez dosiewanie trawy i przekopywanie, 4. Zabezpieczanie trawników przed wydeptywaniem, 5. Przed przystąpieniem do prac porządkowych koordynacja prac z jednostką zajmującą się utrzymaniem w czystości ulic i chodników na terenie miasta, 6. Zasilanie mineralne trawników 7. Nasadzanie kwiatów w misach - gazonach. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru rodzaju kwiatów przeznaczonych do nasadzeń 8. Pielęgnacja żywopłotów i drzew polegają na : a) formowaniu i przycinaniu żywopłotu i porządkowaniu po przecięciu, b) formowaniu koron drzew przez przycinanie gałęzi i porządkowaniu po ścince ( po konsultacjach z leśnikiem ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.500,00 zł , słownie: dwa tysiące pięćset zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. C1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW: bip.um.niemcza.pl. (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach