Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonania oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdkium.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonania oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonywanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie nr I Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmuje prace utrzymaniowe i konserwacyjne oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: - montaż tarczy znaku drogowego – ok. 2000szt., - demontaż tarczy znaku drogowego – ok. 1300 szt., - montaż słupka znaku drogowego nowego z materiałem – ok. 600 szt., - montaż słupka znaku drogowego bez materiału – ok. 200 szt., - demontaż słupka znaku drogowego – ok. 400 szt., - montaż urządzenia BRD – 80 szt., - malowanie słupka znaku drogowego (z materiałem) – 5 szt., - poprawienie znaku drogowego, słupka znaku drogowego, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w terenie – ok. 2000 szt., - montaż barier zabezpieczających bez materiału – ok. 150 mb, - demontaż barier zabezpieczających – ok. 100 mb, - montaż progów zwalniających z materiałem – ok. 70 mb, - montaż progów zwalniających bez materiału – ok. 5 mb, - demontaż progów zwalniających – ok. 5 mb, - montaż elementów azylu (z materiałem) – ok. 70 m2, - montaż elementów azylu (bez materiału) – ok 15 m2, - demontaż elementów azylu – ok. 15m2, - mycie znaków drogowych – ok. 480 szt., - wypożyczenie znaku drogowego, słupka drogowego lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego – ok. 400 szt./tydz. - naklejenie naklejki na tarczę znaku drogowego – ok. 10 szt. - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy z objemkami typ średni – ok. 50 szt., - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy z objemkami typ mały – ok. 5 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy z objemkami typ średni – ok. 120 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy z objemkami typ mały – ok. 100 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 600 – ok. 140 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 750 – ok. 60 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 420 – ok. 10 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 250 – ok. 10 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 300 – ok. 20 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 360 – ok. 150 szt., - tablice o większych wymiarach z objemkami – ok. 50 m2, - lustro drogowe z objemkami U-18b – ok. 30 szt., - tablica prowadząca ciągła w prawo U-3c, ciągła w lewo U-3d, zapora drogowa pojedyncza U-20a, U-20b, U-20c, U-20d – ok. 4 szt., - słupek przeszkodowy U-5a – ok. 5 szt., - słupek przeszkodowy U-5b zespolony ze znakiem C-9 – ok. 30 szt., - tablica kierująca U-6a lub U-6b – ok. 4 szt., -tablica kierująca U-21a lub U-21b wraz z konstrukcją wsporczą – ok. 20 szt., - słupki blokujące U-12c – ok. 1 szt. - naklejka na znak drogowy – ok. szt. 10 UWAGA: Materiał użyty przy montażu barier zabezpieczających będzie każdorazowo ustalany indywidualnie z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dyżurów telefonicznych przez całą dobę w dni robocze, dodatkowe dni wolne od pracy, w niedziele i święta, gwarantujących stały kontakt telefoniczny pracownika Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego oraz Straży Miejskiej, Policji i Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu (w tym czasie Wykonawca ma być także dyspozycyjny). Oznakowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.). Zadanie nr II Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy robót związanych z wykonaniem oznakowania poziomego obejmuje : - oznakowanie poziome linie cienkowarstwowe - segregacyjne – ok. 10000 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe – ok. 15000 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome linie grubowarstwowe -segregacyjne – ok. 25 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki grubowarstwowe – ok. 150 m2 (kolor biały), - frezowanie oznakowania poziomego – ok. 100 m2, - przedznakowanie – ok. 10 mb, - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe w kolorze niebieskim, czerwonym, żółtym lub czarnym– ok. 2500 m2. Przedmiot zamówienia na wykonanie oznakowania poziomego obejmuje: 1) jednorazowe odnowienie oznakowania poziomego Odnowienie oznakowania poziomego nastąpi w terminie: a) w roku 2019: - rozpoczęcie robót nie później niż 10 dni od podpisania umowy (jeżeli będą sprzyjające warunki atmosferyczne), zakończenie robót nie później niż do 30 sierpnia 2019 r. zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego (Zamawiający ma prawo w trakcie realizacji zakresu określonego w niniejszym punkcie do zmiany harmonogramu), - odnowienie przejść dla pieszych przy szkołach na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 30 sierpnia 2019 r., - odnowienie miejsc zastrzeżonych dla uprawnionych osób niepełnosprawnych (tzw. koperty) na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 30 września 2019 r., b) w roku 2020: - rozpoczęcie robót nie później niż 4 maja 2020 r. (jeżeli będą sprzyjające warunki atmosferyczne), zakończenie robót nie później niż do 14 sierpnia 2020 r. zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego (Zamawiający ma prawo w trakcie realizacji zakresu określonego w niniejszym punkcie do zmiany harmonogramu), - odnowienie przejść dla pieszych przy szkołach na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 31 sierpnia 2020 r., - odnowienie miejsc zastrzeżonych dla uprawnionych osób niepełnosprawnych (tzw. koperty) na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 30 września 2020 r., 2) wykonywanie w trakcie obowiązywania umowy oznakowania poziomego na podstawie sporządzonych projektów organizacji ruchu lub wg wskazań Zamawiającego, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Prace należy wykonywać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej (załącznik do umowy), zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami. Zakładany zakres robót dla oznakowania poziomego podany jest także w formularzu cenowym. Sposób wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego – należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, materiałami cienkowarstwowymi z dodatkiem mikrokulek szklanych odblaskowych zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania cienkowarstwowego powinna wynosić 0,5 mm. Sposób wykonania oznakowania poziomego grubowarstwowego - należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, masy termoplastyczne zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania grubowarstwowego powinna wynosić 3 mm. Oznakowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie nr I - 4.600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześć złotych), - Zadanie nr II – 5 800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Przetarg – Utrzymanie oznakowania dróg – Zadanie nr ….” 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy: - złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2). 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który wykazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy: - złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2). Wraz z ofertą wykonawca składa wypełniony formularz cenowy, wykaz stawek i narzutów - Zadanie nr I, formularz cenowy – Zadanie nr II, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a Ustawy - Prawo zamówień publicznych, dowód wpłaty/ wniesienia wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 Ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy [informacja z otwarcia ofert], przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. W przypadku składania ofert na dwa zadania, na każde zadanie Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach