Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażanie zatwierdzonych organizacji ruchu ulic na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażanie zatwierdzonych organizacji ruchu ulic na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest: Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażanie zatwierdzonych organizacji ruchu ulic na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie Zakres przedmiotu zamówienia określa szczegółowo przedmiar robót W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania n/w roboty budowlane: 1) wykonanie oznakowania pionowego wraz z niezbędnymi czynnościami i pracami towarzyszącymi-ustawienie i odnawianie barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych , ustawienie i odnawianie barier bez łańcucha, odnawianie łańcuchów, demontaż i montaż słupków, rozbiórka i ustawienie barier energochłonnych, montaż, demontaż i naprawa tarcz znaków, montaż, demontaż i naprawa słupków do znaków drogowych, montaż luster drogowych. 2) wykonanie oznakowania poziomego. 3) wykopy z załadunkiem ręcznym i wywozem ziemi. 4) mechaniczne karczowanie zagajników wraz z wywozem gałęzi. 5) wdrażanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 2) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3-y zamówienia odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości 100 tys. zł. brutto każde z zamówień, z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania. Warunek, o którym mowa w pkt 2. musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 3. wykażą posiadanie - w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 100 tys. zł. brutto każda, z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. e) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100 000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach