Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zamówienie obejmuje utrzymanie oznakowania pionowego na drogach publicznych (krajowych, wojewódzkich powiatowych i gminnych) w granicach m. Siedlce. Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1.dokonywanie codziennego (w dni robocze) przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: poprawianiu skrzywionych znaków, słupków przy znakach i barierkach ochronnych, naprawianiu zerwanych łańcuchów, umyciu zabłoconych pylonów i znaków na skrzyżowaniach ulic - dla dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych, 2.dokonywanie cotygodniowego przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: poprawianiu skrzywionych znaków, słupków przy znakach i barierkach ochronnych, naprawianiu zerwanych łańcuchów, umyciu zabłoconych pylonów i znaków na skrzyżowaniach ulic - dla dróg gminnych, 3.wymianę uszkodzonych znaków lub słupków niezwłocznie po stwierdzeniu, podczas codziennego przeglądu i przekazanie informacji do Wydziału Dróg, 4.wykonanie pozostałych robót wymienionych w kosztorysie ofertowym, 5.wykonanie niezbędnych napraw oznakowania w dni wolne od pracy po otrzymaniu informacji z Wydziału Dróg, Straży Miejskiej oraz Policji, 6.dokonywania wymiany istniejących znaków na nowe w uzgodnieniu z Wydziałem Dróg, 7.posiadanie w magazynie wykonawcy do dyspozycji Zamawiającego -na każde żądanie- zestawu następujących znaków: - U-20b zapora drogowa 30 m - U-3c tablica kierująca 6 m - U-23 pachołki drogowe 20 szt. - U-53 światła ostrzegawcze żółte 5 szt. - A-7 ustąp pierwszeństwa 6 szt. - A-12a zwężenie jezdni - dwustronne 4 szt. - A-12b zwężenie jezdni - prawostronne 2 szt. - A-12c zwężenie jezdni - lewostronne 2 szt. - A-14 roboty na drodze 2 szt. - A-30 inne niebezpieczeństwo 4 szt. - B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach 4 szt. - B-20 stop 4 szt. - B-21 zakaz skręcania w lewo 2 szt. - B-22 zakaz skręcania w prawo 2 szt. - B-33 ograniczenie prędkości 30 km/h 4 szt. - B-42 koniec zakazów 2 szt. - D-1 droga z pierwszeństwem 4 szt. - D-6 przejście dla pieszych 4 szt. - F-9 Objazd - prosto 2 szt. - F-9 Objazd - w prawo 2 szt. - F-9 Objazd - w lewo 2 szt. Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków z prowadzenia przeglądów oznakowania na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych oraz cotygodniowych meldunków z prowadzenia przeglądów na drogach gminnych. Meldunki należy składać do Wydziału Dróg do godz. 1000 dnia następnego na fax. (025) 6331496. Meldunki muszą zawierać informacje o wykonanych czynnościach związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.02.2013 r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach