Przetargi.pl
Oznakowanie drogowe na terenie miasta Marki

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie drogowe na terenie miasta Marki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg będących w zarządzie Gminy Miasta Marki oraz wykonanie i montaż tablic z nazwami ulic, a także drobne naprawy istniejących tablic i słupków. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg będących w zarządzie Gminy Miasta Marki zgodnie ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach stanowiącymi Załącznik nr 1 - 4 do Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013r. (Dz. U. 2013.891) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Oznakowanie dróg powinno być zgodne z n/w aktami prawnymi: a. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013r. (Dz. U. 2013.891) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach; b. Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 poz. 1393). Prace powinny zostać wykonane starannie, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami oraz z zasadami wiedzy technicznej. Na terenie prowadzonych robót należy przestrzegać porządku, przepisów bhp i p.poż. Wykonawca przystąpi do wykonania wskazanej przez Zamawiającego części zamówienia w ciągu 8 godzin od przekazania informacji telefonicznej lub mailowo, i niezwłocznie potwierdzonej pismem w przypadku uszkodzenia zagrażającego bezpieczeństwu ruchu. Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu przekazania przez Zamawiającego zlecenia prac do wykonania. Wykonawca udzieli gwarancji: - na nowe znaki - 3 lata, - na wykonane oznakowanie poziome - 6 miesięcy, w przypadku oznakowania cienkowarstwowego. na wykonane oznakowanie poziome - 36 miesięcy, w przypadku oznakowania grubowarstwowego. Planowane prace wynikające z przedmiaru robót są wielkością orientacyjną i Zamawiający wyjaśnia, że ilość robót zleconych do wykonania wyniknie w trakcie realizacji umowy i może różnić się od przedstawionego kosztorysu ofertowego w zależności od potrzeb napraw i odnawiania oznakowania. Część 2 Wykonanie i montaż tablic z nazwami ulic, a także drobne naprawy istniejących tablic i słupków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik do niniejszego SIWZ. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca przystąpi i zakończy wykonywanie zleconych robót nie później niż w ciągu 7 dni od momentu przekazania przez Zamawiającego zlecenia prac do wykonania w formie maila, pisemnej bądź faksem. Planowane prace wynikające z przedmiaru robót są wielkością orientacyjną i Zamawiający wyjaśnia, że ilość robót zleconych do wykonania wyniknie w trakcie realizacji umowy i może różnić się od przedstawionego kosztorysu ofertowego w zależności od potrzeb napraw i odnawiania oznakowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zlecenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach