Przetargi.pl
Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Marki

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Marki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg będących w zarządzie Gminy Miasta Marki zgodnie ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczenia na drogach stanowiącymi Załącznik nr od 1 do 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach. Szczegółowy opis i szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Planowane prace wynikające z przedmiaru robót są wielkością orientacyjną, ilość robót zleconych do wykonania wyniknie w trakcie realizacji umowy i może różnić się od przedstawionego formularza cenowego w zależności od potrzeb napraw i odnawiania oznakowania. 2. Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót w ciągu 12 godzin od momentu przekazania przez Zamawiającego zlecenia prac do wykonania w formie e-maila, pisemnej bądź faksem. 3. W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego maksymalny czas na przystąpienie do wykonania wskazanej przez Zamawiającego części zamówienia lub zabezpieczenia terenu w przypadku uszkodzeń, będzie wynosił ... godzin (zgodnie z ofertą Wykonawcy II Kryterium wyboru ofert), od przekazania informacji telefonicznej i niezwłocznie potwierdzonej pismem. 4. Wykonawca zobowiązany jest do stałego kontaktu telefonicznego i elektronicznego z Zamawiającym. 5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 6. Przewiduje się okresy gwarancji na: a) na wykonane znaki - 36 miesięcy, b) na wykonane oznakowanie poziome - 6 miesięcy, w przypadku oznakowania cienkowarstwowego, c) na wykonane oznakowanie poziome - 36 miesięcy, w przypadku oznakowania grubowarstwowego. 7. Gwarancja obejmuje prace wykonane w ramach przedmiotu zamówienia, użyte materiały oraz wykonane znaki drogowe wraz z ich montażem. 8. Oznakowanie dróg powinno być zgodne z następującymi aktami prawnymi: a) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 poz. 1393). 9. Wykonawca opracuje na koszt własny dokumentację tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót oraz uzgodni i zatwierdzi z właściwymi organami. 10. Prace powinny zostać wykonane starannie, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami oraz z zasadami wiedzy technicznej. Na terenie prowadzonych robót należy przestrzegać porządku przepisów bhp i p.poż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji w sytuacjach zagrażajacych bezpieczeństwu ruchu drogowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach