Przetargi.pl
„Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha”

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonywanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmuje prace utrzymaniowe i konserwacyjne oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: - montaż tarczy znaku drogowego – ok. 1253 szt., - demontaż tarczy znaku drogowego – ok. 687 szt., - montaż słupka znaku drogowego nowego z materiałem – ok. 463 szt., - montaż słupka znaku drogowego bez materiału – ok. 358 szt., - demontaż słupka znaku drogowego – ok. 536 szt., - malowanie słupka znaku drogowego (z materiałem) – 15 szt., - poprawienie znaku drogowego, słupka znaku drogowego,, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w terenie – ok. 735 szt., - montaż barier zabezpieczających bez materiału – ok. 50 mb, - demontaż barier zabezpieczających – ok. 45 mb, - montaż progów zwalniających z materiałem – ok. 10 mb, - montaż progów zwalniających bez materiału – ok. 15 mb, - demontaż progów zwalniających – ok. 5 mb, - montaż elementów azylu (z materiałem) – ok. 35 m2, - montaż elementów azylu (bez materiału) – ok 21 m2, - demontaż elementów azylu – ok. 15 m2, - mycie znaków drogowych – ok. 33 szt., - wypożyczenie znaku drogowego, słupka drogowego lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego – ok. 168 szt./tydz. - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy z objemkami typ średni – ok. 88 szt., - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy z objemkami typ mały – ok. 14 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy z objemkami typ średni – ok. 123 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy z objemkami typ mały – ok. 20 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 400 x 400 – ok. 16 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 600 – ok. 135 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 750 – ok. 34 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 300 – ok. 18 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 800 x 300 – ok. 13 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 600 – ok. 6 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 1200 x 530 – ok. 5 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 1200 – ok. 17 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 1125 – ok. 15 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 420 – ok. 22 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 250 – ok. 3 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 450 x 450 – ok. 7 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 300 – ok. 9 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 360 – ok. 11 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 320 x 800 – ok. 4 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 600 – ok. 13 szt., - tablice o większych wymiarach z objemkami – ok. 56 m2, - lustro drogowe z objemkami U-18b – ok. 11 szt., - tablica prowadząca ciągła w prawo U-3c, ciągła w lewo U-3d, zapora drogowa pojedyncza U-20a, U-20b, U-20c, U-20d – ok.18 m2, - słupek przeszkodowy U-5a – ok. 1 szt., - słupek przeszkodowy U-5b zespolony ze znakiem C-9 – ok. 6 szt., - tablica kierująca U-6a lub U-6b – ok. 5 szt., - tablica kierująca U-6c lub U-6d – ok. 3 szt., -tablica kierująca U-21a lub U-21b – ok. 5 szt., - słupki blokujące U-12c – ok. 9 szt. - słupki prowadzące U-1a – ok. 2 szt. - znaki przed przejazdami kolejowymi G-1a, G-1b, G-1c, G-1d, G-1e, G-1f – ok. 10 szt. - oznakowanie poziome linie cienkowarstwowe - segregacyjne – ok. 30270 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe – ok. 1753 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome linie grubowarstwowe -segregacyjne – ok. 47 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki grubowarstwowe – ok. 230 m2 (kolor biały), - frezowanie oznakowania poziomego – ok. 10 m2, - przedznakowanie – ok. 15 mb, - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe w kolorze niebieskim, czerwonym lub żółtym – ok. 2000 m2. UWAGA: Materiał użyty przy montażu barier zabezpieczających będzie każdorazowo ustalany indywidualnie z Zamawiającym. Zakres rzeczowy na wykonanie oznakowania poziomego obejmuje: a) jednorazowe odnowienie oznakowania poziomego UWAGA: Odnowienie oznakowania poziomego nastąpi w terminie: aa) rozpoczęcie robót nie później niż 4 maja 2017 r. (jeżeli będą sprzyjające warunki atmosferyczne) zakończenie robót nie później niż do:  31 maja 2017 r. na drodze krajowej,  20 czerwca 2017 r. drogi wojewódzkie,  10 lipca 2017 r. drogi powiatowe,  31 lipca 2017 r. drogi gminne, ab) odnowienie przejść dla pieszych przy szkołach oraz miejsc zastrzeżonych dla uprawnionych osób niepełnosprawnych (tzw. koperty) na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 31 sierpnia 2017 r., b) wykonywanie w ciągu roku dodatkowego oznakowania poziomego na podstawie sporządzonych projektów organizacji ruchu lub wg wskazań Zamawiającego. Zakładany zakres robót dla oznakowania poziomego podany jest także w formularzu cenowym oraz wykazie stawek i narzutów. Sposób wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego – należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, materiałami cienkowarstwowymi z dodatkiem mikrokulek szklanych odblaskowych zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania cienkowarstwowego powinna wynosić 0,5 mm. Sposób wykonania oznakowania poziomego grubowarstwowego - należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, masy termoplastyczne zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania grubowarstwowego powinna wynosić 3 mm. Oznakowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dyżurów telefonicznych przez całą dobę w dni robocze, dodatkowe dni wolne od pracy, w niedziele i święta, gwarantujących stały kontakt telefoniczny pracownika Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego oraz Straży Miejskiej, Policji i Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu (w tym czasie Wykonawca ma być także dyspozycyjny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Przetarg – oznakowanie poziome i pionowe”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach