Przetargi.pl
Dostosowanie serwerowni do wymogów bezpieczeństwa: montaż drzwi antywłamaniowych i p/pożarowych oraz instalacja kraty i żaluzji antywłamaniowej w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
    REGON: 000288283
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie serwerowni do wymogów bezpieczeństwa: montaż drzwi antywłamaniowych i p/pożarowych oraz instalacja kraty i żaluzji antywłamaniowej w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: a) Dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych, lewe, płaskie, klasy RC3 lub równoważne posiadających minimalną klasę odporności ogniowej EI30 lub równoważne. Zakres zadania: 1.demontaż istniejących drzwi drewnianych o wymiarach: 80x200cm, 2.poszerzenie otworu drzwiowego (w murze ceglanym), 3.montaż drzwi antywłamaniowych o wymiarach: 90x200cm wraz z ościeżnicą, -klasa RC3 lub równoważne, -drzwi o minimalnej klasie odporności ogniowej EI30 lub równoważne, -drzwi wyposażone w minimum dwa zamki, które ryglują je w co najmniej trzech miejscach, -co najmniej jedna wkładka w klasie C lub równoważne, odporności na włamanie, -kolor biały, 4.Obróbka wykańczająca-uzupełnienie tynków po rozkuciach i zamontowaniu ościeżnicy. Klasa antywłamaniowości i odporności ogniowej oraz klasa C wkładki muszą być potwierdzone atestem. b) Dostawa i montaż rolety antywłamaniowej klasy RC3 lub równoważne Zakres zadania: 1.dostawa i montaż rolety antywłamaniowej o wymiarach: 115x260cm, - roleta montowana wewnątrz pomieszczenia serwerowni, - kolor biały, - system podnoszenia i opuszczania pasek. Klasa antywłamaniowości musi być potwierdzona atestem. c) Dostawa i montaż kraty w oknie. Zakres zadania: - wielkość otworu okiennego: 83cmx 239cm, - średnica prętów kraty 12mm,rozstaw prętów 10cm,rozstaw poprzeczek 50cm, - materiał stal, - kolor brązowy. Za produkt równoważny klasie RC3 Zamawiający uzna produkt o takiej samej kategorii odporności na włamanie tj. czas oporu 5 minut, ochrona przed otwarciem przy pomocy śrubokrętu, łomu. Natomiast za produkt równoważny klasie ogniowej EI30, Zamawiający uzna produkt którego E – szczelność ogniowa (w minutach), I – izolacyjność ogniowa (w minutach), określona zgodnie z Polską Normą dotyczącą zasad ustalania klas odporności ogniowej elementów budynku wynosi 30 minut. Za produkt równoważny klasie C (wkładka zamka), Zamawiający uzna produkt odporny na włamanie powyżej 6 minut. 2. Miejsce montażu: pomieszczenie serwerowni w budynku Dyrekcji, przy ul. Wolności 4, 57-540 Lądek - Zdrój. 3. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy, a okres gwarancji na drzwi, roletę i kratę wynosi minimalnie 24 miesiące. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na drzwi, roletę i kratę – patrz kryteria oceny ofert. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro, ale zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach