Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka. 1.2. Wykonanie roboty budowlanej obejmuje swoim zakresem: 1) wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych – w m2, 2) wykonanie usunięcia oznakowania poziomego dróg gminnych – w m2, 3) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E”, ,,F” wyklejanego folią I generacji wraz z montażem słupków – w m2, 4) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E”, ,,F” wyklejanego folią II generacji wraz z montażem słupków – w m2 5) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka – w sztukach, 6) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka – w sztukach, 7) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku – w sztukach, 8) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku – w sztukach, 9) wykonanie i montaż tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku – w sztukach, 10) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu – w sztukach, 11) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu – w sztukach, 12) wykonanie i dostawę gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu – w sztukach, 13) wykonanie i dostawę nowego słupka bez potrzeby jego montażu – w sztukach, 14) naprawa uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem – w sztukach, 15) naprawę uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku – w sztukach, 16) wykonanie i montaż dodatkowego słupka w razie potrzeby montażu jednego znaku na dwóch słupkach – w sztukach, 17) wymianę uszkodzonego słupka – w sztukach, 18) demontaż starego znaku drogowego wraz ze słupkiem – w sztukach, 19) demontaż starego znaku drogowego bez demontażu słupka – w sztukach, 20) demontaż wolno stojącego słupka – w sztukach, 21) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka – w sztukach, 22) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku – w sztukach, 23) wykonanie i montaż lustra drogowego (okrągłego - 800mm) wraz z montażem słupka – w sztukach, 24) wykonanie i montaż lustra drogowego (prostokątnego 600x800mm) wraz z montażem słupka – w sztukach, 25) wykonanie i montaż progów zwalniających (500x400x50mm) – w mb, 26) demontaż progów zwalniających – w mb, 27) wykonanie mycia powierzchni znaku drogowego – w sztukach, 28) wykonanie wymalowania jednego miejsca parkingowego dla osoby z niepełnosprawnością – w sztukach, 29) demontaż i ponowny montaż 1 szt. kompletnego znaku drogowego wraz ze słupkiem z jednego miejsca ustawienia na drugie miejsce ustawienia – w sztukach, 30) wypożyczenie, ustawienie w terenie i demontaż 1 szt. kompletnego znaku drogowego wraz ze słupkiem, stojakiem i obciążeniem całości znaku na uroczystości gminne typu ,,Dzień Długołęki” lub ,,Dożynki” – w sztukach, 31) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/2 – w mb, 32) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/4 – w mb, 33) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/2 – w mb, 34) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/4 – w mb, 35) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/M/1 – w mb, 36) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/2 – w mb, 37) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/4 – w mb, 38) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/2 – w mb, 39) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/4 – w mb, 40) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/2 – w mb, 41) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/4 – w mb, 42) wymianę uszkodzonych poręczy mostowych – w mb, 43) regulację barier ochronnych – w mb, 44) wymianę lub montaż na barierach ochronnych punktowych elementów odblaskowych U-1c – w sztukach, 45) wymianę uszkodzonych bariero-poręczy U-11b z materiału Wykonawcy – w mb, 46) wykonanie lub wymianę wraz z montażem na drodze balustrad U-11a - w mb, 47) malowanie balustrad U – 11a – w mb, 48) wymianę wraz z montażem na drodze uszkodzonych wygrodzeń segmentowych – w mb, 49) wymianę uszkodzonych elementów ogrodzeń łańcuchowych U-12b – w mb, 50) malowanie ogrodzeń łańcuchowych U-12b – w mb, 51) malowanie wygrodzeń dla pieszych z dwóch przeciągów rurowych – w mb, 52) malowanie osłon przeciwporażeniowych – w mb, 53) wymianę znaków U-5a i C-9 (średnie) wraz ze słupkiem stalowym ocynkowanym o średnicy 60 mm mocowanym w tulei – w sztukach, 54) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1a – w sztukach, 55) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1b – w sztukach, 56) wymianę lub ustawienie słupków krawędziowych U-2 – w sztukach, 57) wymianę lub ustawienie słupków blokujących U-12c – w sztukach, 58) regulację pionową słupków prowadzących U-1a, U-1b, słupków krawędziowych U-2 i słupków blokujących U-12c – w sztukach, 59) naklejanie samoprzylepnych symboli cyfrowych U-1f, U-7 i U-8 na słupkach prowadzących – w sztukach, 60) ustawienie słupków referencyjnych z naniesieniem cech opisowych – w sztukach, 61) wymianę lub ustawienie tablic uchylnych z elementami odblaskowymi U-24 typu LEITBOY II (L 72) prawo lub lewostronny – w sztukach, 62) wymianę lub ustawienie nowych osłon przeciwolśnieniowych - w sztukach, 63) wymiana lub montaż nowych elementów odblaskowych (kocie oczka) – w sztukach. 1.2.1. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera między innymi: a) przedmiotem zamówienia objęte są drogi będące własnością gminy Długołęka i drogi zarządzane przez Wójta Gminy Długołęka, w tym drogi gminne oraz ulice i parkingi znajdujące się na terenach będących własnością gminy Długołęka. b) wymagania dla poszczególnych zadań ujętych w zakresie przedmiotu zamówienia: - oznakowanie poziome dróg polegać będzie na malowaniu oznaczeń drogowych na powierzchni jezdni zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) oraz między innymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. nr 220, poz. 2181), - oznakowanie pionowe dróg polegać będzie na montażu znaków drogowych o średnicy i wymiarach zgodnych z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) oraz między innymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. nr 220, poz. 2181): • wyklejanych folią odblaskową I generacji, • wyklejanych folią II generacji znaki: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b, • lustra drogowe okrągłe (800mm) lub prostokątne (600x800mm), • tablice z nazwami ulic umieszczonymi po dwóch stronach tablicy wykonanymi z blachy stalowej ocynkowanej, wyklejanych folią odblaskową I generacji wraz z herbem Gminy Długołęka, umieszczonych na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 1,5 cala i wysokości 2,3 – 2,5 m nad poziomem terenu. Brzegi tablic winne być wzmocnione ramką z ocynkowanego kształtownika. Wymiary tablicy: wysokość – 170mm, minimalna szerokość - 750mm. - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ograniczających prędkość - progi zwalniające (500x400x50mm).  montaż pozostałych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonanej przez KEZM-BUD ul. Roberta Kocha 11 a, 51-122 Wrocław stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ 1.4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: - rozdziale 1 niniejszej SIWZ, - Dokumentacji technicznej zawierającej: Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiarach robót i Formularzu cenowym (stanowiącym załącznik nr 2 do siwz) - będących załącznikami do niniejszej siwz. UWAGA: Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy-poglądowy. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączoną tabelę (formularz cenowy) będącą załącznikiem nr 2 do SIWZ. UWAGA: ilości i zakresy podane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej są wielkościami prognozowanymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich realizacji w pełnym zakresie, wobec czego mogą zostać zrealizowane w ilościach innych niż wskazane lub nie zostać zrealizowane w ogóle. Zamawiający podkreśla, że przyjęte w niniejszym postępowaniu poszczególne ilości w przedmiocie zamówienia są ilościami prognozowanymi do wykonania w roku 2019, opartymi na przewidywanych potrzebach oraz ilościach wykonanych w poprzednim roku. 1.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę określone zostały w rozdziale 1.5 SIWZ oraz projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz.700 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach